Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Alternativer til aftalekonto?
Fra : Kim Noer

Dato : 23-05-06 19:21

Hej!

Jeg har en bunke kontanter som jeg ønsker at hive lidt mere rente ud af, end
hvad jeg kan hente med en aftalekonto (pt. 1.7%). Da jeg ikke ved hvornår
jeg skal bruge de penge, har jeg lavet en 14-dages aftale med banken. Kan
man gøre det bedre andre steder / på en anden måde?

--
Necessity is the plea for every infringement of human freedom. It is the
argument of tyrants; it is the creed of slaves.

Fra : Jens G

Dato : 23-05-06 20:49

On Tue, 23 May 2006 20:20:56 +0200, "Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote:

> [...]
>jeg skal bruge de penge, har jeg lavet en 14-dages aftale med banken. Kan
>man gøre det bedre andre steder / på en anden måde?

Du kan få 2,25% på en opsparingskonto i Sparekassen Vestsalling.
http://www.spks-vestsalling.dk/Default.aspx?ID=91

Der er måske endda andre steder der kan give mere.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Michael

Dato : 23-05-06 22:30

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> wrote in message

> [...]
> http://www.spks-vestsalling.dk/Default.aspx?ID=91
>
> Der er måske endda andre steder der kan give mere.

Det er faktisk 2,50% man får i Vestsalling i øjeblikket

Fra : Jens G

Dato : 24-05-06 16:12

On Tue, 23 May 2006 23:30:17 +0200, "Michael" <a@b.dk> wrote:

>Det er faktisk 2,50% man får i Vestsalling i øjeblikket

På lønkonto ja,- men ikke på opsparingskonto.