Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
bliv millionær uden at løfte en finger
Fra : Bekan

Dato : 19-05-06 08:17

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-06 10:40

Jo tak, 10,- kr budt

mvh
Ebbe

"Bekan" <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:446d70fc$0$47053$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Claus Smith

Dato : 19-05-06 11:41

Den dobler jeg så til en rund tyver

Gad vide om det her er mere sikkert end lørdagslotto

Claus

Fra : Nicolai

Dato : 19-05-06 12:12

"Claus Smith" <claus@claussmith.NOSPANcom> wrote in message

> Den dobler jeg så til en rund tyver
>
> Gad vide om det her er mere sikkert end lørdagslotto
>
> Claus

Det er fandme ikke en markedsgruppe det her.

nicolai

Fra : Claus Smith

Dato : 19-05-06 12:53

> Det er fandme ikke en markedsgruppe det her.

Af for den da, så bliver man måske indberettet nu?....

Claus

Fra : Anders Christensen

Dato : 19-05-06 13:23

Claus Smith skrev:

> Af for den da, så bliver man måske indberettet nu?....

dk.marked.privat.penge kunne være en spændende gruppe?

"Jeg har ti enkroner til salg - Budene starter ved en tier og en tokrone"

Fra : viennait

Dato : 19-05-06 16:38

Hvis det ikke er en markedsgruppe, hvad er det så ?
Venlig hilsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-05-06 17:22

Den 19-05-06 17.38 skrev viennait følgende:
> Hvis det ikke er en markedsgruppe, hvad er det så ?

Mon ikke Anders har skrevet sit indlæg i dk.penge. Ikke nok med at Bekan
har forsøgt at lokke andre på et eller andet, der sikkert har et
pyramideagtigt skær over sig. Han har også sendt sit indlæg til tre
forskellige grupper for at være sikker på at genere så mange som muligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.

Fra : Bekan

Dato : 19-05-06 17:36

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> pyramideagtigt skær over sig. Han har også sendt sit indlæg til tre
> forskellige grupper for at være sikker på at genere så mange som
Hov hov. Jeg er en bundhæderlig samfundsborger af bedste slags.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-05-06 17:38

Den 19-05-06 18.35 skrev Bekan følgende:

> Hov hov. Jeg er en bundhæderlig samfundsborger af bedste slags.

Var det derfor, du slettede teksten i dit indlæg, inden du sendte det?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-05-06 17:49

Bekan wrote:
> Hov hov. Jeg er en bundhæderlig samfundsborger af bedste slags.

Det giver ikke ret til at spamme et antal grupper.

Dk.marked.privat er kun til handel - og kun til privat handel - altså kun
vare der ikke bliver solgt med et kommercielt formål - men kun til varer der
kan købes i gruppen.

Dk.marked.kommerciel er kun til handel - og kun til kommerciel handel -
altså kun vare der bliver solgt med et kommercielt formål - men kun til vare
der kan købes i gruppen.

Dk.penge er absolut ikke til handel

Men nu er der jo ikke rigtig nogle der har set indholdet af dette indlæg -
det er jo kun et tomt indlæg uden tekst ?

Der kan jo have været vedhæftet et eller andet, som vi bare ikke kan se, da
vedhæftede filer ikke kan/må forekomme i tekstgrupperne, så det er måske
filtreret bort af news-serveren ?

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Michael Weber

Dato : 19-05-06 21:57

"Bekan" <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

hmm....har siddet i en time uden at løfte en finger, men er endnu ikke
millionær.
Hvor lang tid skal man ikke løfte en finger for at blive millionær ?
:)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-06 22:33

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> millionær.
> Hvor lang tid skal man ikke løfte en finger for at blive millionær ?

Opgi', jeg har siddet 12 timer nu, kun afbrudt af ryge/tissepauser, og har
ikke set skyggen af millionerne. Folk er sgu da heller ikke til at stole på
nu om dage

mvh
Ebbe

Fra : Barney Gumble

Dato : 20-05-06 23:56

Ebbe [7000] wrote:

> Opgi', jeg har siddet 12 timer nu, kun afbrudt af ryge/tissepauser,
> og har ikke set skyggen af millionerne. Folk er sgu da heller ikke
> til at stole på nu om dage

Det giver først overskud når man har mindst 8 personer under sig som alle
ikke løfter en finger. Hvis bare en enkelt løfter sin finger falder hele
korthuset sammen, så det er vigtigt med grundig oplæring...

BG

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 21-05-06 00:41

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke løfter en finger. Hvis bare en enkelt løfter sin finger falder hele
> korthuset sammen, så det er vigtigt med grundig oplæring...

Hmm!! Det går nok ikke hvis man ikke engang må løfte en pegefinger.

PH

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 11:59

"Peter Hansson (7870)" <peter@ahansson.net> skrev i en meddelelse

> "Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse

> Hmm!! Det går nok ikke hvis man ikke engang må løfte en pegefinger.
>
> PH

Hov-hov, ska' du pege fingre

mvh
Ebbe

Fra : Bekan

Dato : 22-05-06 13:58

Ebbe [7000] wrote:
(...)

> Opgi', jeg har siddet 12 timer nu, kun afbrudt af ryge/tissepauser,
> og har ikke set skyggen af millionerne. Folk er sgu da heller ikke
> til at stole på nu om dage

Ja det er noget værre pis. Har heller ikke selv fået fat i en krone. Det
virket nok ikke så.

Fra : Jens

Dato : 20-05-06 13:29

Bekan wishwellyxx@yahoo.dk wishwelly@yahoo.dk wrote:

?

Fra : Kim Jespersen

Dato : 25-05-06 10:11

Bekan skrev:

Satans, nu kom jeg til at løfte den finger. Bliver jeg så ikk millionær?

Fra : Bekan

Dato : 25-05-06 16:20

Kim Jespersen wrote:
> Bekan skrev:
>
> Satans, nu kom jeg til at løfte den finger. Bliver jeg så ikk
> millionær?
Det er ikke så nemt som jeg først troede? At ikke røre på en finger.

desværre.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-05-06 17:56

Den 25-05-06 17.20 skrev Bekan følgende:

> Det er ikke så nemt som jeg først troede? At ikke røre på en finger.
> desværre.

Ja, det er surt! Lige som man tror, den er ved at være hjemme, er der
én, der rør på sig. Og så skal man til at starte helt forfra.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Med Nvu kan du lave hjemmesider lige så nemt, som når du laver

Fra : rune@riis-larsen.dk

Dato : 27-05-06 05:01

Jeg har så hørt at hvis man ikke rør en finger og samtidig er helt
stille, så giver Microsoft dig en ny computer! Den er altså god
nok... Du skal bare sende den her besked videre til 22 mennesker inden
9 minutter. Hvis du ikke gør det vil du blive ramt af lynet 80 gange
inden for det næste døgn, men så får du tilgengæld også en
mobiltelefon fra SonyEricsson.
Den er altså god nok....