Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjen nemme penge risikofrit
Fra : ccc32274

Dato : 17-05-06 19:34

En risikofri måde at tjene nogle lommepenge på - eller mange hvis man ønsker
det.
Jeg investerede selv 22$ i års abonnement som nu er tjent ind adskillige
gange.

God fornøjelse.....

Se dette link: http://www.needtohave.22usd.com

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-05-06 20:44

Den 17-05-06 20.33 skrev ccc32274 følgende:
> En risikofri måde at tjene nogle lommepenge på - eller mange hvis man ønsker
> det.

Bliver folk da aldrig trætte at den slags svindelnumre?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-05-06 22:46

ccc32274 wrote:
> [...]
> det.
> Jeg investerede selv 22$ i års abonnement som nu er tjent ind adskillige

Du har ramt den forkerte gruppe. Prøv en der hedder noget med opslag.
Slet dit indlæg.

Se www.usnet.dk for retningslinier.

Og som det skrives i et tidligere indlæg: Jeg er enig i det.
- Det undrer mig at typer som du kan blive ved med at snyde folk til at
betale dig penge.

Det er ikke ulovligt, fordi man kan jo ikke lovgive mod dumhed.
(Din og dine kunders)

Mvh. Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-05-06 22:53

Den 17-05-06 23.45 skrev Jørgen Rasmussen følgende:

> Det er ikke ulovligt, fordi man kan jo ikke lovgive mod dumhed.
> (Din og dine kunders)

Så vidt jeg kan se af hjemmesiden, så er det et pyramidespil. Og så er
det ulovligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Thunderbird gør det muligt at søge i fremtidige mails via virtuelle mapper.

http://kimludvigsen.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 18-05-06 00:26

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> posting:

Det må nok siges: http://cbh.softwolves.dk/temp/pya.png

--
What is life, except excuse for death,

Vejret - kort: http://cbh.softwolves.dk/temp/vejretkort.png

Fra : Claus Agerskov

Dato : 18-05-06 09:19

Jørgen Rasmussen wrote:

> Du har ramt den forkerte gruppe. Prøv en der hedder noget med opslag.
> Slet dit indlæg.
>
> Se www.usnet.dk for retningslinier.

Skulle nok have været http://www.usenet.dk/

De herligste hilsner