kender nogen en fedtfattig restaurant i år~
Fra : aksel

Dato : 25-05-06 12:06

hej

søger man på fedtfattig restaurant i århus på google, får man ikke
meget at gå efter

er der nogen, der har erfaringer med fedtfattige menuer i århus?

mange tak

mvh aksel, skanderborg

Fra : Hauge

Dato : 25-05-06 14:36

Hej
aksel wrote:
> er der nogen, der har erfaringer med fedtfattige menuer i århus?

China Wokhouse ved ReginaX'et, der er i hvert fald ikke meget fedt i den
mad, hvis man altså kun vælger at spise fra wok'en.
De har buffet med 2 buffet-typer, hvor den ene er wok, hvor man tager
alt det man synes man vil have, grøntsager en del forskellige typer kød,
og får kokken til at stege det i wok'en.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060525133607@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-05-06 08:18

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message
> Hej
>
> China Wokhouse ved ReginaX'et, der er i hvert fald ikke meget fedt i den
> mad, hvis man altså kun vælger at spise fra wok'en.

Jeg har spist på Wokhouse 2 gange. Den ene første var meget godt, men den
anden gang, brugte kokken (en anden måske) så meget olie til stegning, at
det næsten var uspiseligt, og under alle omstændigheder bruger de vel altid
lidt olie til stegning.
Så fedtfattigt kan man vel næppe kalde det. Måske man kunne bede om at få
det tørstegt!!

Bjarne K.

Fra : Peter Westh

Dato : 26-05-06 16:52

"aksel" <cab@image.dk> skrev i en meddelelse
er der nogen, der har erfaringer med fedtfattige menuer i århus?

Jeg kender ikke Århus så godt, men så vidt jeg husker har de flere
fedtfattige retter på menuen i bryggeriet Sct Clemens.

Ellers må der da være nogle sushirestauranter, det er da i hvert fald
fedtfattigt.

/P