Oliedressing til pasta
Fra : Tanya

Dato : 08-05-06 18:51

Hejsa

Jeg har købt noget færdiglavet pastasalat på en af de mange sandwich barer
der nu findes (dovenskaben længe leve). Den var ret god og derfor vil jeg
prøve at lave den selv.

Problemet er oliedressingen de bruger. Den er rød, og farver derfor også
pastaen en smule, og så er den lidt stærk - men ikke ret meget. Jeg formoder
der er hvidløg og paprika i denne olie, men er ikke sikker på det "bare" er
det. Olien er helt uden nogen form for fyld - dvs. den ligner olie i en let
rød farve.

Er der nogen der kender opskriften på denne dressing, for så kunne jeg
rigtig godt bruge den

På forhånd tak.

Mvh Tanya

Fra : Hanne

Dato : 09-05-06 08:00

> [...]
> "bare" er det. Olien er helt uden nogen form for fyld - dvs. den ligner

Bare et gæt, men det røde kunne måske være tomat (puré).

mvh
Hanne

Fra : Peter Westh

Dato : 09-05-06 15:16

"Tanya" <suedegirl08@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "bare" er det. Olien er helt uden nogen form for fyld - dvs. den ligner

Kunne lyde som om de har brugt noget i retning af
http://ricewood.dk/shop/default.asp?ProductID=D2287

Jeg har set den i Iso, men lignende ting fås mange steder.

/P

Fra : Tanya

Dato : 09-05-06 15:54

Tusind tak for hjælpen. Den ser meget rigtig ud.
Nu må jeg se om jeg kan finde den i Aalborg, men jeg vil tro at Salling
måske har den.

Prøves det skal den ihvertfald