Forpagte grillbar?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 04-05-06 17:28

Hej, der hvor jeg bor er en grillbar til forpagtning.

Da jeg har flere års erfaring derfra, og PT mangler job kunne jeg godt tænke
mig at give mig i kast med det.

Men hvad kræves der?

Næringsbrev?
Hygiejnebevis?
Eller blot god erfaring fra tilsvarende job?

Eller hvor får jeg de 2 førstnævnte ting?

Fra : Ole Jensen

Dato : 04-05-06 20:08

Martin Nielsen <jadahva@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Hygiejnebevis?
> Eller blot god erfaring fra tilsvarende job?
>
> Eller hvor får jeg de 2 førstnævnte ting?

Mon ikke der er et Iværksætterkursus i din nærhed?

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Du er hvad du spiser~

Dato : 04-05-06 21:09

Næringsbrev hos Politiet
Hygiejnebevis hos et AMU-center
Registrering hos din lokale fødevaregion
- ansøgningsskema. skabelon til egenkontrol(gælder kun hvis du
udelukkende åbner dåser, trækker ting fra fryser og opvarmer) begynder du
med sandwich og andre tilberedninger, udskæreing af råt kød m.m kræves der
et udvidet egenkontrol, og andre nyttige oplysninger, findes på
fødevarestyrelsen hjemmeside. www.fvst.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-05-06 08:02

> Da jeg har flere års erfaring derfra

Så har du vel allerede hygiejnebevis? :))

--
Michael

Fra : Martin Nielsen

Dato : 05-05-06 17:41

nææææ;) det var ikke oblikatorisk i 1999 vist nok....

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 05-05-06 17:43

> [...]
>Eller blot god erfaring fra
>tilsvarende job?
>
>Eller hvor får jeg de 2 førstnævnte ting?

Glem det - du er allerede lost, når du ikke kender de basale
regler, og så kræver det vel også penge. Det gode råd om
iværksætter kursus, er det eneste relevante for dig.
I`m A Survivor

Fra : Martin Nielsen

Dato : 05-05-06 19:55

> Glem det - du er allerede lost, når du ikke kender de basale
> regler, og så kræver det vel også penge. Det gode råd om
> iværksætter kursus, er det eneste relevante for dig.

Jeg har skam taget iværksætterkursus! , og penge er de også (skrev jeg jeg
var flad?)

Spurgte om det kun kræver hygiejne eller også div andet...?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 05-05-06 22:33

> Jeg har skam taget iværksætterkursus! , og penge er de også (skrev jeg jeg
> var flad?)
>
> Spurgte om det kun kræver hygiejne eller også div andet...?

Se bort fra Thomas Bitch (det er ikke en stavefejl) - han støjre bare.

/Johnny

Fra : Martin Nielsen

Dato : 06-05-06 12:43

Nå ok ;)

Fra : [8830] Plis

Dato : 06-05-06 16:16

"Thomas Peter Bitsch (slet SXXMI)" <vitsbreaks@SXXMIsol.dk> skrev i en
meddelelse news:11468476130.634970597210831@dtext.news.tele.dk...

> Glem det - du er allerede lost, når du ikke kender de basale
> regler, og så kræver det vel også penge. Det gode råd om
> iværksætter kursus, er det eneste relevante for dig.
> I`m A Survivor

Der er vel ingen der er lost fordi man ikke kender de rent administrative
ting i opstarten af en virksomhed.....tror den der er mest lost er dig!

Peder