Aftensmad-ud-af-huset i Århus
Fra : news.tele.dk

Dato : 01-05-06 15:52

Hej,

Da min egen og min kærestes kalender er overophedet og i brandfare, har jeg
flg. spørgsmål:

Er der nogen der kender et sted der laver "aftensmad ud af huset"... i
Århus...

Her tænker jeg på nogen der laver ordenligt afvekslende mad der kan spises
hverdag...
Gerne hvor der er tænkt på at slutbrugeren er en børnefamilie... gerne
økologisk...

I teorien kan man jo godt spise pizza hver dag men det bliver jo lidt
kedeligt...

mvh,
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 17:22

">
> [...]
> økologisk...
>
> I teorien kan man jo godt spise pizza hver dag men det bliver jo lidt

Hej

Har for nyligt set et indslag i TV2-Østjylland at
http://www.madtildoren.dk/index2.asp skulle være ret populær.

De lervere dagligt frisklavet dagligsdags mad, vedlagt diverse opskrifter og
anden inspiration..
Hvorvidt det er økologisk kan jeg ikke svare dig på..

Louise

Fra : Anders Truelsen [824~

Dato : 01-05-06 21:01

news.tele.dk wrote:
> [...]
> Århus...
>
> Her tænker jeg på nogen der laver ordenligt afvekslende mad der kan spises

Du siger ikke noget om budgetet, så tjek den her:
http://www.lisager.com/?id=dagens&action=restaurant

> Gerne hvor der er tænkt på at slutbrugeren er en børnefamilie... gerne
> økologisk...

Det kan jeg ikke garantere

> I teorien kan man jo godt spise pizza hver dag men det bliver jo lidt
> kedeligt...

Det her er _ikke_ kedeligt.

god appetit
/anders

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-06 08:50

"Anders Truelsen [8240]" <anders.truelsen@BLAH-BLAHtretommervej.dk>
wrote in message news:445668f6$0$67257>> I teorien kan man jo godt
spise pizza hver dag men det bliver jo lidt

> Det her er _ikke_ kedeligt.

At undgå at det bliver kedeligt at proppe næringsstoffer ind i hovedet
er alfa og omega

Mine lejere har efterladt et utal af smarte slagter og køkkenknive -
man bliver åbenbart træt af det fremmedgørende snobbepjat

Jeg bruger tænderne. Why not?