Ferrero Pocket Coffee - hvor kan det købes~
Fra : Jakob

Dato : 25-04-06 08:58

Hejsa alle i mad-guruer ..

I en af de mange spændede mad relaterede blogs så jeg følgende:

http://www.typetive.com/candyblog/item/pocket_coffee/

Nu for man jo så blod på tanden - og kan ikke vente på sommerferien
til Italien i august - så hvor kan disse købes her i landet ?

og har nogle set/prøvet disse ?

mvh Jakob

Fra : Max

Dato : 25-04-06 09:38

Hej Jakob

> og har nogle set/prøvet disse ?

Har ikke prøvet dem, men jeg har set dem i tyskland.

Mvh Max

Fra : noone

Dato : 25-04-06 11:13

> Nu for man jo så blod på tanden - og kan ikke vente på sommerferien
> til Italien i august - så hvor kan disse købes her i landet ?
>
> og har nogle set/prøvet disse ?

Jeg smagte dem tidligere på året, da jeg var i Rom. De var sådan set ok,
men rett uinteressante sammenlignet med de gode (og ofte hjemmelavede) søde
sager, der ellers var til salg dernede.

Har siden set dem i Tyskland, men følte mig ikke fristet til at købe dem
igen.

noone

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 25-04-06 11:48

"Jakob" <not@mine.com> wrote in message
> Nu for man jo så blod på tanden - og kan ikke vente på sommerferien
> til Italien i august - så hvor kan disse købes her i landet ?

OK jeg ved at du bor i sønderjylland men jeg skal til Kruså i beg. af maj,
så kan jeg lige køre forbi den italienske supermarked (www.supermarco.dk) og
købe et par stykker? de koster ca 11 kr æske med 4-5 stykker i.
Ellers ja, findes de lige på den anden side af grænsen.
De smager afsindigt godt!!! (og de får mig til at vågne i eftermiddagen...)

Sandra
bonus link:
http://www.ferrero.it/main.php?w=TGV4JHDJ8AUXVW415YN7&path=IT/Prodotti&subpath=Prodotti/Praline/Pocket+Coffee/Il+prodotto

Fra : Jakob

Dato : 25-04-06 12:13

>OK jeg ved at du bor i sønderjylland men jeg skal til Kruså i beg. af maj,
>så kan jeg lige køre forbi den italienske supermarked (www.supermarco.dk) og

Nej, det gør jeg faktisk ikke - jeg bor i Ølstykke ved Frederikssund -
og arbejder EN kilometer fra Supermarco i Sydhavnen ..

Havde bare slet ikke overvejet den mulighed - MANGE tak for tippet

Så skal de da ihvertfald prøves ..

/Jakob

Fra : Jakob

Dato : 25-04-06 12:27

Jeg glemte vist helt at sige ellers mange tak for det meget fine
tilbud

/Jakob

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 25-04-06 13:12

> Nej, det gør jeg faktisk ikke - jeg bor i Ølstykke ved Frederikssund -
> og arbejder EN kilometer fra Supermarco i Sydhavnen ..

hvem var det så der ikke kunne finde kaffe og boede i Sønderjylland?
nåh... lige omkring pocket coffe - næsten ved kassen på vestre side - er der
flere praliner, panforte og mange miniature likører, så hvis du ikke kender
dem, du kan "teste" en limoncello eller Montenegro...

Sandra

Fra : Max

Dato : 25-04-06 13:26

Hej Sandra

> hvem var det så der ikke kunne finde kaffe og boede i Sønderjylland?

Det var også en Jakob, men der er nok flere der hedder
sådan i Danmark :)

Mvh Max

Fra : Jakob Langgaard

Dato : 25-04-06 20:15

> [...]
>flere praliner, panforte og mange miniature likører, så hvis du ikke kender
>dem, du kan "teste" en limoncello eller Montenegro...

Så blev de prøvet - og de smager da ret godt .. gid man havde en
espresso maskine på arbejdet - jeg skal vist spise mange af de
chokolader hvis de skal holde mig vågen

Tak for tippet. De koster iøvrigt 12,75,- for 5 stk.

/Jakob