Colonial dressing
Fra : Donna

Dato : 24-04-06 12:10

Hej.
Er der andre der kender de dressinger som blev solgt i Irma og Brugsen for
ca. 1 år siden som vist nok hed noget med Colonial Dressings e.l. (mener de
var australske)?? Der var forskellige varianter, bla. med karry, kiwi,
peber osv., i glasflaske med forsegling af noget "rustikt" plast-halløj. De
var hele tiden på tilbud: 2 for 80,-. De var nemlig rigtig, rigtig gode,
men desværre solgte de åbenbart ikke godt nok, så de blev taget af plakaten
efter ikke så lang tid. Nogen der ved om de kan skaffes et andet sted??
Evt. i den britiske butik, Peder Hvidtfeldt Stræde?
På forhånd tak, Donna.

Fra : Peter Westh

Dato : 24-04-06 12:45

"Donna" <miriamdfr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om de kan skaffes et andet sted??

De kan fås her: http://shor.ter.dk/241527034

- men man kan kun bestille 36 flasker ad gangen...

/P

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 24-04-06 13:09

"<klip> De kan fås her: http://shor.ter.dk/241527034
> - men man kan kun bestille 36 flasker ad gangen...
</klip>

og

1. Sitet er KUN henvendt til virksomheder dvs.
intet salg til private.

Hilsen Heidi
Se min dejlige kat, Mulle hér:

Fra : Anders

Dato : 25-04-06 23:46

> 1. Sitet er KUN henvendt til virksomheder dvs.
> intet salg til private.

Ahh...mon ikke de ser igennem fingre med dét hvis man gerne vil købe 36
stk.?

Penge er vel penge...og det er vel ikke ligefrem et MEGA firma.

-Anders

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 24-04-06 12:59

<klip>
> Er der andre der kender de dressinger som blev solgt i Irma og Brugsen for
> ca. 1 år siden som vist nok hed noget med Colonial Dressings e.l.
</klip>

Mener at kunne huske noget i den stil, men vi skal da omkring 5 år
tilbage...kan naturligvis være der har været tale om en re-lancering.

Hvis jeg var dig, ville jeg da bare kontakte Irma og høre om de kan hjælpe.
mail til irma@irma.dk

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Donna

Dato : 25-04-06 18:41

SNIP
> mail til irma@irma.dk
>

> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Tak for hjælpen! :) Donna

Fra : Kaenguru

Dato : 27-04-06 22:52

Ifølge importøren Karema Foods hjemmeside,
http://www.karemafoods.dk/visForside.asp?artikelID=1558, er de udgået.
Så de bliver nok svære at finde i Danmark.