Spisested KBH/Roskilde
Fra : KC

Dato : 19-04-06 16:19

Hej NG

Ved godt der før har været den slags spm, men kan ikke rigtig finde nogle
tidligere tråde..

Knægten skal overnatte i SFO fra fredag til lørdag.. så fruen og jeg skal ud
og spise...

Så har I forslag til et lille hyggeligt sted med rimelige priser (200-300
pr. person) - vi kommer med toget så må gerne være i gå afstand

mvh

KC

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-04-06 18:49

Restaurant Cofoco er vist byens bedste restaurant i den prisklasse. De har
en 3 retters menu for 225 kr og plejer at få virkelig gode anmeldelser.
Restauranten ligger i en sidegade til Vesterbrogade, ganske få minutters
gang fra Københavns Hovedbanegård. I skal være hurtigt ude med at reservere
bord.

http://www.aok.dk/profile/26400

Bon appetit!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : KC

Dato : 20-04-06 20:07

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Restauranten ligger i en sidegade til Vesterbrogade, ganske få minutters
> gang fra Københavns Hovedbanegård. I skal være hurtigt ude med at

Tak for input -desværre alt optaget, men den er lagt i huskeren til en anden
gang - er helt sikkert et sted der skal besøges

mvh

KC

Fra : Gainsbourg

Dato : 21-04-06 02:33

> Tak for input -desværre alt optaget, ...

Ah Det tænkte jeg nok. Det er et meget "hot" sted for tiden...

Prøvede du også "Les Trois Cochons" (De Tre Små Grise) på Værnedamsvej ikke
langt fra Hovedbanegården og Vesterport St.? Det er nemlig samme ejere og
samme gode kvalitet, men med en anden kokkebesætning og lidt mere fokus på
den traditionelle franske. Det er samme menupris, dog med den detalje at alt
serveres som måltider for minimum 2 personer. Hvis ikke du har ringet til
dem, så prøv at høre der - det er også en fantastisk restaurant (måske
næsten endda lidt bedre end Cofoco) og som har høstet fine anmeldelser...

Bordbestiling Les trois cochons
Bordbestilling på 33 31 70 55
mandag til lørdag kl. 13 - 22 og
søndag kl. 16 - 22 .

Værnedamsvej 10, 1619 Kbh. V

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : MLN

Dato : 19-04-06 21:00

RIZRAZ .....

Fra : Gainsbourg

Dato : 20-04-06 11:17

> RIZRAZ .....

Med al respekt for RizRaz og deres store vegetariske buffet til 69,- (som
jeg da også selv ofte har spist og nydt, når vi har skullet have et hurtigt
og uformelt måltid). Men når spørger nævner 200-300 kr pr. pers. og at de
skal ud og nyde hinandens selskab i tosomhed uden sønnike, mon så ikke den
jævne tunesiske husmandskost og den meget uformelle stemning på RizRaz vil
være lidt skuffende for dem, hvis det de søger, er en gourmet middag i
elegante og romantiske omgivelser?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Morten S Hansen

Dato : 20-04-06 22:13

> Så har I forslag til et lille hyggeligt sted med rimelige priser (200-300
> pr. person) - vi kommer med toget så må gerne være i gå afstand

Hvis du er helt på bar bund er her de pænere restauranter i Roskilde - tjek
nærmere på deres hjemmesider:

På Havnen:
Snekken, -moderne stilren med lækker udsigt
M/S Sagafjord, -middag mens man sejler rundt i Roskilde Fjord

I Centrum:
Brasserie Prindsen, -'Byens Klassiske Hotel' og nok det mest kendte sted
Brygger Gården, efter sigende god mad - men måtte lukke køkkenet 14 dage
sidste år pga.levnedsmiddelkontrollen!
Rådhuskælderen, lige ved domkirken.

/morten