Godt og billigt Cateringfirma i KBH?
Fra : Christian Jakobsen

Dato : 18-04-06 19:28

Hej

I forbindelse med et arrangement for ca. 70 personer søger jeg et
cateringfirma i KBH der kan levere et godt produkt til en rimelig pris.

Budgettet er stramt, så prisen er vigtig. Helst ikke højere end 150 kr. pr.
person.

Der tale om aftensmad efter en dag med masse aktiviteter.

Det må gerne være lidt utraditionelt og "anderledes", men også gerne moget
de fleste personer kan lide, så der også er noget til de kræsne...

Det er nok ikke nemt at få det hele, men jeg hører gerne om jeres forslag og
erfaringer.

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Peter eller Line

Dato : 18-04-06 19:35

Hejsa Christian

Hvornår drejer det sig om, da jeg har en del erfaring med arrangementer, og
til 150 vil jeg nok kunne lave en temmelig voldsom kulinarisk oplevelse....

Venlig hilsen
Peter

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 18-04-06 20:02

"Peter eller Line" <peterline@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvornår drejer det sig om, da jeg har en del erfaring med arrangementer,
> og til 150 vil jeg nok kunne lave en temmelig voldsom kulinarisk

Det lyder interessant. Det er den 18 maj. Sender lige en mail...

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Gainsbourg

Dato : 18-04-06 23:48

Kan på det varmeste anbefale FasanDiner på Frederiksberg www.fasandiner.dk
hvor du kan vælge 3 retters menu'er fra 119,- og buffet'er fra 79,- pr.
person. Til 150 kr pr. person er der mange valgmuligheder. Vi har brugt dem
og alt var i top, kvaliteten i orden, servicen fin og vi kunne ikke have
lavet det selv for de penge.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : mcloud