Stor "dåse-øl"
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 07-04-06 22:06

Jeg har engang i NETTO købt sådan en stor dåseøl med 5 liter, som
fungerede som en slags fadøls-anlæg - bare uden køling etc. Det var sjovt
og festligt - selvom øllen ikke var noget i sig selv

Men hvor i alverden køber jeg sådan nogle nu? Bor på Frederiksberg (2000),
men kører gerne lidt.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Max

Dato : 07-04-06 22:29

Hej Kasper

> Men hvor i alverden køber jeg sådan nogle nu? Bor på Frederiksberg
> (2000), men kører gerne lidt.

Mener helt bestem at de står i Bilka.

Mvh Max

Fra : Kim Schulz

Dato : 07-04-06 22:30

On Fri, 7 Apr 2006 23:29:27 +0200
"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Kasper

> Mener helt bestem at de står i Bilka.
>
> Mvh Max

føtex har dem også ofte. typisk Grolsch (tror det staves sådan)

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-04-06 23:30

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvor i alverden køber jeg sådan nogle nu? Bor på Frederiksberg
> (2000), men kører gerne lidt.

ISO og Metro har den.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 08-04-06 10:29

Min lokale superbrugs har dem

mvh.
Jens Rasmussen
www.haandbrygforum.dk

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 10-04-06 15:02

Kasper Hyllested wrote:
> [...]
> og festligt - selvom øllen ikke var noget i sig selv
>
> Men hvor i alverden køber jeg sådan nogle nu? Bor på Frederiksberg (2000),

Cafe Svejk på Smallegade sælger Bohemia Regent (tjekkisk pilsner) på
5-liters dåser (også kaldet Partyfass) og det er en nooooget bedre
øl end den du finder i Netto.

Ebbe

Fra : Heikki

Dato : 11-04-06 08:21

Kasper Hyllested wrote:

> [...]
> og festligt - selvom øllen ikke var noget i sig selv
>
> Men hvor i alverden køber jeg sådan nogle nu? Bor på Frederiksberg (2000),

If you make your own beer, http://lundteknik.dk/5l.html sells those kegs in
a form that is supposed to be refilled time after time. I guess you could
fill other drinks in them as well...

-H