solero is på tube
Fra : noboby

Dato : 07-04-06 20:45

Hejsa

Jeg søger en is som hedder solero,og som var på tube som sorbet.
Den kom mener jeg fra Hjem is,men er ikke sikker,og jeg var helt vild med
den.
Nu vil jeg høre om der er nogen som kender noget til den ,og den kan fåes
nogen steder.
Jeg håber der er nogen som kan hjælpe .

Hilsen Jens

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-04-06 20:55

"noboby" <jens_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg søger en is som hedder solero,og som var på tube som sorbet.

Det var Frisko, der lavede Solero på tube. Den Solero, der er i deres
sortiment for øjeblikket, ligner ikke tube-isen - men prøv at kigge rundt på
www.frisko.dk - det ku da være, du fandt den.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-04-06 20:55