Holbarhed, mjød
Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-04-06 16:00

Hej - hvor lang en holdbarhed har Mjød normalt ?

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
What's a 1000 lawyers at the bottom of the ocean? -- A good start

Fra : Kent

Dato : 07-04-06 15:33

"Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej - hvor lang en holdbarhed har Mjød normalt ?

Det kommer helt an på, hvor tørstig man er

Kent.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-04-06 16:37

Den Fri, 7 Apr 2006 16:32:58 +0200, skrev Kent :

> hvor lang en holdbarhed har Mjød normalt ?
> Det kommer helt an på, hvor tørstig man er

ROTFL!

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-04-06 15:40

Peter Jespersen skrev:

> Hej - hvor lang en holdbarhed har Mjød normalt ?

Til et længere vikingetogt - tror jeg
Men det bør da stå et sted på etiketten!

--
'rluf :·) - tænk at hedde Ernst Lustig

Fra : Kent

Dato : 07-04-06 17:41

"Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej - hvor lang en holdbarhed har Mjød normalt ?

Mit bud er.... længe!

Mjød er jo ret sødt, og det er i sig selv konserverende.
Derudover er der jo også alkohol i.

Jeg vil tro, det kan holde sig i mange år.

Vh
Kent

Fra : Max

Dato : 08-04-06 10:33

Hej Peter

> Hej - hvor lang en holdbarhed har Mjød normalt ?

Det kommer vel meget an på hvad det er du kalder Mjød.

Mvh Max