Fars af okse og lam
Fra : Ditte

Dato : 06-04-06 20:21

Hej NG

Jeg har noget fars i fryseren, det er en blanding af lam og oksekød.

Har I nogle gode idéer til, hvad jeg skal bruge det til?

Kom til at købe det, fordi det lød spændende. Nu vil jeg så gerne lave
noget spændende.

Venlig hilsen Ditte

Fra : Brian S

Dato : 06-04-06 20:30

Græske frikadeller i tomatsovs krydret med masser af hvidløg og
timian.

Fra : Padre

Dato : 06-04-06 20:38

"Ditte" <ditte@tamuin.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg har noget fars i fryseren, det er en blanding af lam og oksekød.
>
> Har I nogle gode idéer til, hvad jeg skal bruge det til?

Jeg plejer at lave små kødboller, som jeg krydrer med shawarmakrydderi og
serverer med fx. flûtes og grillede, pillede peberfrugter med ristede
pinjekerner overhældt med lidt olivenolie, citronsaft og aceto balsamico

Padre

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 07-04-06 07:24

Ditte (ditte@tamuin.dk) skrev :

> Hej NG
>
> Jeg har noget fars i fryseren, det er en blanding af lam og oksekød.
>
> Har I nogle gode idéer til, hvad jeg skal bruge det til?

Farsbrød med fetaost, oliven og persille i midten. Dertil godt brød,
grøn eller tomatsalat.

Henriette Døssing

Fra : Ditte

Dato : 08-04-06 12:22

Ditte formulerede torsdag:
> [...]
>
> Har I nogle gode idéer til, hvad jeg skal bruge det til?
>
> Kom til at købe det, fordi det lød spændende. Nu vil jeg så gerne lave noget

Hej

Tak for indlægene, skal igang med at afprøve noget.
Specielt farsbrødet lød interessant, har faktisk noget persille
stående, som jo passer godt til opskriften.

Hilsen Ditte