Chokolademousse *slurp*
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-04-06 14:26

Jeg kastede mig ud i at lave chokolademousse her i weekenden efter denne
opskrift:
http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=457
hvor jeg dog erstattede whiskyen med Marsala.
Og jeg sværger, jeg laver ALDRIG pulvermousse mere. Det er jo pærenemt at
lave det rigtigt fra grunden af - tog fem minutter at smække en flot mousse
sammen, der kan mætte en hel familie.

Venlig hilsen Dikte (som pønser på mere mousse snart)

--
www.dikte.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 02-04-06 16:57

<klip> Det er jo pærenemt at
> lave det rigtigt fra grunden af - tog fem minutter at smække en flot
> mousse sammen, der kan mætte en hel familie.
</klip>

*slurp* - det ser jeg så frem til at smage ved mit næste visit hos den
ærværdige Svedske-kat og hendes mor

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-04-06 17:19

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:442ff457$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> <klip> Det er jo pærenemt at
> </klip>
>
> *slurp* - det ser jeg så frem til at smage ved mit næste visit hos den
> ærværdige Svedske-kat og hendes mor

Nå så det gør du *GG* Jamen hvad med på næste mandag?

Dikte

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-04-06 18:44

Benedikte Brisson skrev:

> http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=457

Det ser ud som en dansk version af Jamie Olivers "Cheeky Chocolate
Mousse":

   <http://magnetic-ink.dk/2>

> Venlig hilsen Dikte (som pønser på mere mousse snart)

Jeg kan anbefale denne nougatmousse:

   <http://magnetic-ink.dk/29>

men gør dig selv den tjeneste at brug en ordentlig nougat, som fx
Summerbird eller Valrhona.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
SubZeroNet, Copenhagen, Denmark

Fra : Sybil

Dato : 02-04-06 19:30

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser ud som en dansk version af Jamie Olivers "Cheeky Chocolate
> Mousse":

Der står også: Af Jamie Oliver i Det er mere bar mad over opskriften

Majken

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-04-06 20:28

Sybil skrev:

> Der står også: Af Jamie Oliver i Det er mere bar mad over
> opskriften

Hæh, det lagde jeg slet ikke mærke til!

Mvh,

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-04-06 22:40

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse
<klip>

> Jeg kan anbefale denne nougatmousse:
>
> <http://magnetic-ink.dk/29>

Uhm! Tak!

> men gør dig selv den tjeneste at brug en ordentlig nougat, som fx
> Summerbird eller Valrhona.

Ja, klart. Heidiiiiiiii........

Venlig hilsen Dikte