Sød film med Emil og Sylvester
Fra : Helle

Dato : 22-05-06 17:23

Hej allesammen.

For nogle år siden lavede kæresten og jeg en film med Emil og Sylvester. Den
er ret sød og der blev filmet over nogle uger og så derefter klippet sammen.
Vi synes at I skal have lov at se den og se hvilket godt liv Emil trods alt
havde. Den varer ca 19 min og husk lyd på

Den kan ses ved at klikke på et af nedenstående links eller højreklikke og
gemme på computeren og så se den derfra.

http://foto.westdorf.dk/Video/EmilOgSylvester100.wmv (denne kræver en ca.
100 kbit forbindelse)

http://foto.westdorf.dk/Video/EmilOgSylvester300.wmv (denne kræver en ca.
350 kbit forbindelse)

De er ens så I skal tage udfra hvor god jeres forbindelse er.

Mvh Helle

Fra : Niels Pein

Dato : 24-05-06 12:11

Fin film. Og godt sat sammen.
--
Mvh. Niels

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 28-05-06 23:45

Ja den er rigtig sød :)
Har du forresten aftale med KODA omkring musikken? Hvis ja så se bort
fra mit indlæg. Hvis ikke, vil jeg råde dig til at lægge en version på
nettet uden musik.

Siger det bare for din egen skyld da underlægningsmusik skal betales.
Du må have op til 30 sekunder, gratis, men herefter koster det.

Syntes KODA er noget lort, men hvad kunstnerne skal jo også leve.

Med venlig hilsen
Mikkel Wangsgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 29-05-06 00:52

On Sun, 28 May 2006 22:45:08 GMT, Mikkel Wangsgaard
<borrowbeerKATTE@BAKKEborrowbeer.dk> wrote:

>Ja den er rigtig sød :)
>Har du forresten aftale med KODA omkring musikken? Hvis ja så se bort
>fra mit indlæg. Hvis ikke, vil jeg råde dig til at lægge en version på
>nettet uden musik.

Sjovt nok var det osse min første tanke, og jeg må give Mikkel ret.
Hvis ikke du betaler for det i dyre domme, så skip musikken. Det kan
koste en gevaldig bøde.

Men det ER en dejlig film, der viser at de to misser havde det rigtig
dejligt sammen.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk