Så er Jens Breth Hansen kommet til Randers~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-05-06 12:16

Så er Jens Breth Hansen kommet til Randers !!!

http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/OevrigeNyheder/2006/05/05/05062729..htm

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Denise

Dato : 05-05-06 13:31

Christian B. Andresen wrote:
> Så er Jens Breth Hansen kommet til Randers !!!

http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/OevrigeNyheder/2006/05/05/05062729.
htm

Utroligt som den mand bare bliver ved og ved
Han er simpelthen så uhæderlig og pengegrisk at man skulle tro det var løgn.
Mennesker eller dyr, er der penge at hente så bruges alle midler

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-05-06 13:39

Denise wrote:

> [...]
> Han er simpelthen så uhæderlig og pengegrisk at man skulle tro det var løgn.
> Mennesker eller dyr, er der penge at hente så bruges alle midler

Enig.

Vi har brugt Randers Dyrehospital 2 gang, men næste gang skal jeg lige
høre hvad de har med JBH at gøre.
Det var til vores gårdkatte, vores hund er ved den gamle dyrlæge som
vi altid har haft inden vi flyttede til Randers.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk