Hjælp, Canping eller Vandrehjem søges nær ~
Fra : Kim

Dato : 16-05-06 20:50

Vi skal til Nørre Alslev Svømmehal til vores 9 årige datters deltagelse i
DUKA Landsfinale og mangler overnatning mellem lørdag den 10. juni
og søndag den 11. juni 2006 ( 2 voksne )

Kender nogen her en Canpingplads eller Vandrehjem i nærheden man
kan booke sig ind på i god tid til en rimlig penge ?

Jeg har prøvet Google men kan ikke finde noget og er desuden ikke lokalkendt
i området.

Mvh Kim
Kbh.

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-05-06 21:25

In news:446a2d4b$0$15781$14726298@news.sunsite.dk,
Kim <no@way.dk> typed:
> [...]
> kan booke sig ind på i god tid til en rimlig penge ?
>
> Jeg har prøvet Google men kan ikke finde noget og er desuden ikke

Hej Kim

Prøv Stubbekøbing camping det er den nærmeste jeg lige kan finde de har mail
min ingen hjemmeside her er deres mailadr. stubbekoebing-camping@mail.dk.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Jens Hansen

Dato : 16-05-06 21:40

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> DUKA Landsfinale og mangler overnatning mellem lørdag den 10. juni
> og søndag den 11. juni 2006 ( 2 voksne )

Google's svar.....

http://www.storstrom.danmark-guide.dk/overnatning_camping.298.0.html

--
-Jens Hansen
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-05-06 23:36

"Jens Hansen" <jensbh@BADgmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Google's svar.....
>
> http://www.storstrom.danmark-guide.dk/overnatning_camping.298.0.html

Det er åbenbart ikke alle pladser, som er med der.
Som anført af en anden, er der Stubbekøbing camping, som ligger lige ud til
vandet med udsigt til Bogø.
Så er der Guldborg camping, som skulle være familievenlig. Den har på et
tidspunkt haft et ry med mange tørstige fastliggere, men det er nogle år
siden, jeg har hørt det. Derudover er der en plads i selve Nykøbing F by.
Afstanden til Nr. Alslev er nogenlunde den samme fra de 3 byer.
I Nykøbing findes desuden et vandrehjem (næsten ved siden af
campingpladsen).
Skulle i få nogle timer i overskud er der en lille zoo i Nykøbing lige ved
siden af vandrehjemmet.

Kurt

Fra : Kim

Dato : 17-05-06 15:57

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev
> [...]
> campingpladsen).
> Skulle i få nogle timer i overskud er der en lille zoo i Nykøbing lige ved

Det skal bare være billig, 1 enkel overnatning fra ca 18:00 aften til
ca 7:00 næste morgen for 2 personer i 1 værelse, gerne med bad.

Hvad tror I det billigeste kunne blive i området ?

Mvh Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-05-06 22:55

> [...]
> ca 7:00 næste morgen for 2 personer i 1 værelse, gerne med bad.
>
> Hvad tror I det billigeste kunne blive i området ?

http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?lan=dk&id=108
Nærmere Nr. Alslev og lige ud til motorvejen
http://www.hojmolle-kro.dk/hojmolle-kro/dansk/index.htm

På campingpladserne er det formentlig billigere.

Man kan diskutere, om det kan betale sig i det hele taget, da man skal booke
ind, køre lidt ekstra osv, når det rent faktisk kun tager ca. 1 time at køre
fra Nr. Alslev og til København.

Kurt

Fra : Kim

Dato : 18-05-06 10:15

> [...]
> booke ind, køre lidt ekstra osv, når det rent faktisk kun tager ca. 1 time
> at køre fra Nr. Alslev og til København.

Tak for det.
Gider ikke køre frem og tilbage 4 gange på 2 dage.
Hvad koster et vandrekort, hvormange personer dækker det
og hvor kan man købe det ?

Mvh Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-05-06 21:58

> [...]
>
> Tak for det.
> Gider ikke køre frem og tilbage 4 gange på 2 dage.
> Hvad koster et vandrekort, hvormange personer dækker det

Vandrekort købes direkte på vandrehjemmet. Det koster 70 kr. men jeg kan
ikke huske om det kun gælder for en eller for en hel familie. Man kan også
købe et gæstekort for 35 kr., og det gælder så kun for 1 nat. Ring og spørg
dem nærmere.
De kan også købes på turistinformationer. Der er også en turiestinformation
i Nr. Alslev
http://www.etnak.dk/basis/velkomst.htm
Ring og snak med dem. De har typisk også andre muligheder for overnatning,
som måske er billigere.
Jeg kan se, at de bl.a. har forbindelse med nogle B&B steder.
Følgende kan jeg se har tilmeldt sig det officielle B&B system.
http://www.bedandbreakfast.dk/?country=358&state=71&city=2569&s=N%F8rre%20Alslev&language=1

Kurt