Køleskab i Cv.
Fra : Henrik

Dato : 14-05-06 20:48

Min Køleskab virker ikke med 12/220 volt men den virker med gas.
hvad er der galt med den.
Håber der nogle der kan hjælpe.

Vogner er en Adria 502 årg 1998.

Mvh

Henrik.

Fra : Sten Bo

Dato : 14-05-06 22:22

"Henrik" <hult-fjærn@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Min Køleskab virker ikke med 12/220 volt men den virker med gas.
> [...]
Hvis der er strøm til skabet lyder det som om det er termostaten.

Fra : Bent

Dato : 18-05-06 17:45

Hej Henrik
Prøv at undersøge lige fra om skabet er tilsluttet 12/230V.
og hvis det er det mål så alle forbindelser igennem fra start til slut
i.ncl. varmepatronerne, (det er varme der udvikles for at få skabet til at
absobere.

Bent