Montering af Truma-Mover SE
Fra : Uffe Toft

Dato : 14-05-06 18:36

Er der nogen her i gruppen, der har kendskab til om man kan montere en
Truma-Mover SE - 2006 model på en Hobby Ufe 460?

Jeg har en ide om selv at montere en sådan; men efter at have ligget under
vognen og checket diverse mål er jeg kommet i tvivl.

Det ser ud til at motorerne ikke kan sidde foran hjulene, da afløbet fra
håndvasken kommer ud i højre side og føres under bunden af vognen
og ender i venstre side, hvor det kommer ud til opsamlings beholderen; men i
begge sider passer det med at det er hvor mover-motorerne
skal monteres.

Det ser også ud til at forbindelsesstangen mellem motorerne vil komme i
konflikt med trækstangen til bremserne.

Så kan det i det hele taget lade sig gøre??

Mvh
Uffe