Børnevenlig / bjerge
Fra : Towli

Dato : 03-05-06 16:06

Hej alle

Er der nogen af jer der kender en campingplads med vandrutschebane, som
ligger placeret i bjerge, i Frankrig, Schweiz, Tyskland eller Østrig?

Venligst
/Towli

Fra : Pro

Dato : 03-05-06 19:14

Vandrutcheland med campingplads tæt på bjerge:
http://www.brigerbad.ch/

Men vil nu foretrække en alm camping med svømmebad eks. i Engelberg:
http://www.engelberg.ch/en/Sommer/index.php
Camping: http://www.eienwaeldli.ch/

eller alternativt camping i bjergene og en tur i wellness...

har flere gode forslag, afhængig af hvor gml. dine børn er...

/Kim

Fra : Towli

Dato : 03-05-06 20:15

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> wrote in message
> [...]
>
> eller alternativt camping i bjergene og en tur i wellness...
>
> har flere gode forslag, afhængig af hvor gml. dine børn er...

Fantastisk Kim - hvordan fandt du det? Jeg syntes jeg har ledt alle mulige
steder, men det er ikke lykkes mig at benytte vandrutchebane som kriterie
(f.eks. hos FDM) -Det er min datters eneste ønske til vores valg af
campingplads.
Er det en du bare kender, eller søgte du dig til det?

1000 tak

/T

(min datter er 6 år gammel)

Fra : Pro

Dato : 03-05-06 20:34

> [...]
> campingplads.
> Er det en du bare kender, eller søgte du dig til det?

Hvis prioriteten er bjerge og dernæst svømmebad har jeg andre links...kendte
stedet i forvejen...foretrækker dog bjerg ferie kombineret med dejlig
camping og decideret wellness/spa steder...jeg kan sende dig flere links
hvis du er interesseret
/Kim

Fra : Towli

Dato : 03-05-06 20:57

> [...]
> stedet i forvejen...foretrækker dog bjerg ferie kombineret med dejlig
> camping og decideret wellness/spa steder...jeg kan sende dig flere links

Jeg vil blive overdrevet glad for flere links, enten her, eller på min mail
adr. (blot svar til denne mail).

Mange tak for din assistance !

/T

Fra : Claus DN

Dato : 04-05-06 17:16

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> skrev i en meddelelse

jeg kan sende dig flere links
| hvis du er interesseret
| /Kim

Ja tak, vi er andre der er med på en lytter også

Vh. Claus

Fra : Søren

Dato : 04-05-06 12:14

> Er der nogen af jer der kender en campingplads med vandrutschebane, som
> ligger placeret i bjerge, i Frankrig, Schweiz, Tyskland eller Østrig?

Prøv at se her, den ligger godt nok i Slovenien, men ikke langt fra Østrig
http://www.terme-catez.si/img/video/reklama1.mpg
var der sidste år og børnene var vilde med det. Alle pools er opvarmede til
ca. 30 grader eller mere, så gør det ikke så meget hvis luften bliver kold.