Blå lokumsvæske
Fra : J. Kragh

Dato : 29-04-06 08:25

Et spm. mere: Hvor køber man billigst den blå Thetford lokumsvæske?

mvh

Jørgen

Fra : Søren Trelborg

Dato : 29-04-06 09:25

I Frankrig, hvis I skal derned. Koster meget mindre end i DK både blå og
rød, og fås i større supermarkeder.
Vi plejer at købe blå i 2,5 liter dunke (ca. 8 EUR) og rød i 1 liter (ca. 3
EUR). Det fungerer fint.

Fra : J. Kragh

Dato : 29-04-06 16:02

Hej

Tak for info, men nu havde jeg ike tænkt mig at køre til Frankrig, så jeg
mangler stadig en forhandler lidt tættere på.

mvh

Jørgen

Fra : Gamle

Dato : 29-04-06 18:20

"J. Kragh" <Tailstrike@QRMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Tak for info, men nu havde jeg ike tænkt mig at køre til Frankrig, så jeg
> mangler stadig en forhandler lidt tættere på.

Hej.

www.hks-camping.dk i Løkken.
Sendes fragtfrit hvis beløb er over et vist beløb.

Bemærk at der er 2 liter i flasken. Den grønne er der kun 1½ liter i.
Vi har brugt den blå i flere år.

Mvh.
Torben

Fra : Tommy Hansen

Dato : 29-04-06 18:34

Vestsjællands Campingcenter i Fuglebjerg på Sjælland har også den blå
toiletvæske.

http://www.vs-camping.dk/

Mvh. Tommy

Fra : Gamle

Dato : 29-04-06 19:00

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> skrev i en meddelelse
> Vestsjællands Campingcenter i Fuglebjerg på Sjælland har også den blå
> toiletvæske.
>
> http://www.vs-camping.dk/

Godt nok at vide, men hvor ser man oplysninger om toiletvæske?
Hks-camping ved 6 x 2 liter pr. flaske kr. 104,00 incl. moms.
Ved 12 flasker fik vi dem for under 90,00 kr pr. flaske.
Se leveringsbetingelserne på deres hjemmeside.

Mvh.
Torben

Fra : Mr X

Dato : 29-04-06 20:26

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> wrote in message

> "Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> skrev i en meddelelse

> Godt nok at vide, men hvor ser man oplysninger om toiletvæske?

http://www.thetford-europe.com/

/jens

Fra : Tommy Hansen

Dato : 30-04-06 10:25

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Godt nok at vide, men hvor ser man oplysninger om toiletvæske?

Vestsjællands Campingcenter er en alm. butik hvor man handler ved at besøge
butikken, men oplysninger får du ved at besøge Thetfords hjemmeside som Mr.
X henviser til.

Mvh. Tommy

Fra : Gamle

Dato : 30-04-06 13:30

> [...]
>
> Vestsjællands Campingcenter er en alm. butik hvor man handler ved at
> besøge butikken, men oplysninger får du ved at besøge Thetfords hjemmeside

Nu var det altså ikke mig der spurgte efter blå toiletvæske!
Besvarede såmænd bare en forespørgsel fra J. Kragh.
Desuden er Hks-Camping også en alm. forretning med campingartikler. Bare
meget billigere end de andre forretninger.
Men du har vist da ikke undersøgt tingene.
J. Kragh spurgte efter, hvor han kunne købe det billigst og det kan han i
Hks-Camping.
Det kunne jo være, han boede nærmere Løkken (Jylland) end Vestsjællands
Campingcenter.

Mvh.
Torben

Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-05-06 14:53

> Nu var det altså ikke mig der spurgte efter blå toiletvæske!

Jamen, du svarer altså på mit indlæg

Ikke altid i forhold til www.billigcamping.dk

> Men du har vist da ikke undersøgt tingene.

???

> J. Kragh spurgte efter, hvor han kunne købe det billigst og det kan han i
> Hks-Camping.

Hvorfra kender du prisen hos Vestsjællands Campincenter ?
www.billigcamping.dk er f.eks. EN krone dyrere !

> Det kunne jo være, han boede nærmere Løkken (Jylland) end Vestsjællands
> Campingcenter.

For ikke at få flere forviklinger, bør du nok næste gang svare direkte under
det indlæg du ønsker at besvare

Mvh. Tommy

Fra : Gamle

Dato : 02-05-06 16:18

> Hvorfra kender du prisen hos Vestsjællands Campincenter ?
> www.billigcamping.dk er f.eks. EN krone dyrere !

Nej netop. Og man kan heller ikke finde prisen på nettet.
Desuden kan du prutte om prisen ved Hks afhængig af antal flasker. Det kunne
jeg for et par år siden.

Mvh.
Torben

Fra : Jens

Dato : 30-04-06 22:12

"J. Kragh" <Tailstrike@QRMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Et spm. mere: Hvor køber man billigst den blå Thetford lokumsvæske?
>
> mvh
>
> Jørgen Skandic camping i industrikvateret overfor Otto Duborg plejer at
> sælge det for 10,50 euro for 2 liters dunke, hvis du kommer til grænsen
> alligevel.
www.skandic-camping.de
MVH
Jens

Fra : Jette-Kirsten Larsen

Dato : 17-10-06 14:35

"J. Kragh" <Tailstrike@QRMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Et spm. mere: Hvor køber man billigst den blå Thetford lokumsvæske?
>
> mvh
>
> Jørgen

Hej med jer !!

Selvom det er lidt sent at svare, vil jeg lige nævne at MATAS har en closet
og toiletvædske, som er mindst lige så god, som thetfords og meget
billigere. Tror vi giver omkring 70,- for en dunk på 2 eller 2½ liter. Den
er ret drøj. Den er MEGET effektiv. Vi camperer fra påsken og helt til nu,
og sådan en dunk, holder i ca 1½ år !!

Venlige campinghilsner

Jette-Kirsten Larsen

Fra : sæbelaursen

Dato : 17-10-06 16:14

"Jette-Kirsten Larsen" <jette-kirsten@jetbil.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> er ret drøj. Den er MEGET effektiv. Vi camperer fra påsken og helt til nu,

Så er det MEGET billigere ar ringe til 76 30 00 61
NOVADANCENTER SYDJYLLAND ApS
Essen 38
6000 Kolding

Der er en KLOSETVÆSKE til Kr. 50,oo
for 2,5 Liter
Det er samme væske der skal i rentvandstanken såvel som i Toilettet (det
arbejder sammen)

Duft af Eucalyptus - GOD BEHAGELIG DUFT - DRØJT i brug

Og så er der venlig betjening - og det trækker jo ikke fra.

Venlig hilsen
Carsten

Fra : ham

Dato : 24-10-06 08:30

Eller en tur i Metro, 2,5 liter til 35 Kr, fyrnåle

Hilsen Ole