staffering
Fra : Margit

Dato : 24-04-06 14:14

Staffering på Hobby 1997 bliver grimme, er der nogen der har erfaring med
hvad man gør eventuelt rekl. overfor Hobby.

Hilsen Svend Aage

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 24-04-06 15:30

"Margit" <sv@tesenet.dk> skrev i en meddelelse
> Staffering på Hobby 1997 bliver grimme, er der nogen der har erfaring med
> hvad man gør eventuelt rekl. overfor Hobby.
>
> Hilsen Svend Aage

Det tror jeg godt nok ikke du får så meget ud af. Er det det der logo med
vindsurferen? Selv på nyere vogne kommer der skidt ned bag disse påklæbede
ting. Det er også dømt til at gå galt, med en så ujævn overflade de er
klæbet på. Jeg har fjernet dem på min vogn.

--

Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen – Odense.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-04-06 20:34

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> skrev i en

Jeg har fjernet dem på min vogn.

> --
Hvordan? Synes at det er svært at fjerne uden at ridse.

Kurt

Fra : Kent

Dato : 24-04-06 21:24

> "Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> skrev i en
>
> Jeg har fjernet dem på min vogn.

> Hvordan? Synes at det er svært at fjerne uden at ridse.
>
> Kurt

Kan du ikke fjerne dem med mineralsk terpentin? Det er fx
godt til at fjerne gamle, grimme landekoder-mærkater på
biler, så mon ikke også det kan bruges på campingvognen.

Vh
Kent.

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 24-04-06 21:52

Kent skrev:
> "Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

Lån fruens hårtørrer og varm den godt igennem, så kan den gnubbes af
uden at efterlade spor.

--
Keld Rasmussen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-04-06 23:21

"Keld Rasmussen" <tridentrider@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lån fruens hårtørrer og varm den godt igennem, så kan den gnubbes af uden
> at efterlade spor.

Tak for forslagene. Jeg må se, om jeg tør prøve uden at få lakken til at
boble. Fruen er iøvrigt ikke enig i, at det ser grimt ud med det snavs, som
er kommet ind bag ved mærkaterne, så hun skal lige overbevises først.

Kurt

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-04-06 08:18

Keld Rasmussen skrev i b9655$444d3a89$55181677$5617@news.arrownet.dk

> Lån fruens hårtørrer og varm den godt igennem, så kan den gnubbes af
> uden at efterlade spor.

Eller besøg en varmebølge i Sydeuropa. Under en varmebølge i Umbria med
temp. på 40 grader i skyggen, kunne jeg trække disse klistermærker, som
forhandlere ynder at ødelægge CV'en med, af som var de hængt op med smør
(eller måske nærmere Kærgården).

vh
Jan

PS: Knipserier kan findes på | B: Har du et link?
http://jan.boegh.net/foto.htm |

Fra : Margit

Dato : 25-04-06 13:47

Ja det bliver nok løsningen - altså at fjerne dem.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 26-04-06 21:53

Hej Margit
Her er så lige et alternativ.
Mødte forrige sommer et ældre dansk ægtepar i frankrig som havde deres
utroligt flottte 20 år gamle Knaus med på ferie. Jeg spurgte manden hvordan
han kunne holde de brune klistermærke stafferinger så flotte? (de lignede
helt nye!)
Han svarede at han 2 gange om året ; forår + efterår lige gav
klistermærkerne en gang læderfedt!

Desuden vil jeg mene en gang bilvoks måske også ville holde det værste snavs
væk fra de klistermærker. Og indrømmet det er et kedeligt arbejde , men
resultatet er pænt bagefter.
Pøj -Pøj med arbejdet

Kim