Pragh - Italien
Fra : Jens

Dato : 18-04-06 20:09

Næste spørgsmål ang. min kommende tur til Pragh:

Efter pragh går turen til Lido'en. Hvilken vej er at foretrække fra Pragh og
til Østrig eller Tyskland når der nu er en CV efter bilen. Vi foretrækker
motorvej frem for snoede bjergveje og kører gerne længere for at få en
ordenlig vej at køre på.

Mvh
Jens

Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 19-04-06 10:12

Vejen fra prag over plsen til østrig er udmærket at køre med CV

Fra : N/A

Dato : 19-04-06 19:31

Fra : Jens

Dato : 19-04-06 19:31

Ups - jeg ser nu hvor "plsen" ligger - i Tjekkiet !!

Det er altså bedre at køre denne vej gennem Tyskland i stedet for at køre ad
E55 over Linz i Østrig ?

Mvh

Jens

Fra : Henning Fink

Dato : 20-04-06 17:52

> [...]
>Næste spørgsmål ang. min kommende tur til Pragh:
>
>Efter pragh går turen til Lido'en.
>Hvilken vej er at foretrække fra Pragh og

hej jens du kan roligt kørere fra prag af e55 (normal hovedvej)
til østrig- linz, og derefter motorvej salzburg- villach-udine-
lidoen
mvh henning