Fra 50mb til 30mb gas
Fra : vsf

Dato : 14-04-06 13:34

Hej gruppe,

Hvem kender en fagmand der kan ændre vores gasanlæg i CV fra 50 mb
til 30 mb ? Må gerne være i omegnen af Viborg-Silkeborg.

Hvad bør det koste, for 3 blus, køleskab og Alde varme-anlæg ?

Hvad sker der i øvrigt ved at benytte 30 mb i stedet for 50 mb ?
(køleskab, gasblus og centralvarme) Ikke fordi jeg tør prøve, men af
alm. nysgerrighed

Vi gider ikke længere at slæbe 2 flasker med rundt (30 mb flaske til
grill).

Mvh.

Viggo, der godt nok ikke lige var klar over at der er forskel på tysk
og dansk gas, da han sparede lidt ved at købe cv i, gæt hvor.

Fra : allan

Dato : 14-04-06 15:11

hej.

Vi lavede samme nummer. Købte en vogn i Tyskland, uden at vide at
der var betydning for trykket.

Vi fik lavet anlægget om hos NH camping i sønderjylland for ca 3500
kr.

Ved godt det er længere syd på end du nævner, men så kunne i jo
trille over grænsen og handle imens

mvh
Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : SB

Dato : 14-04-06 16:14

"vsf" <vsfvsf@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det må da nogen år siden at tyskerne gik over til også at bruge 30 mb i
gastryk
den jeg hentede dernede den var da født med samme tryk som det vi bruger.

Søren

Fra : allan

Dato : 14-04-06 21:18

Søren skrev:

[...]

Det gjorde de vidst omkring 1998.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-04-06 20:09

"allan" <pipper@city.dk> skrev i en meddelelse

> Det gjorde de vidst omkring 1998.

Jeg har købt en 97 model med 30mBar såhh .. :)

--
Per, Esbjerg