hul i vognen
Fra : Jens Hansen

Dato : 14-04-06 09:00

Hej

Jeg har en par huller i bunden af min ny indkøbte vogn, som ikke er tætnet,
den tidligere ejer har ført et par kabler og en plastslange fra batteri ud
igennem bunden.

Men der er ikke noget "snask" i hullerne, så nu kan der komme vand ind (når
man kører i regnvejr)

Hvad skal jeg tætne med ?
Kan jeg bruge silikone eller skal der noget andet til ?

--
-Jens
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Fra : Jens

Dato : 14-04-06 12:49

"Jens Hansen" <jensbh@BADgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> --
> -Jens
> (Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Du skal enten sætte en bolt med et par store skiver i med et par
gummi-pakninger, eller også skal du fylde hullerne med den korrekte
tætningsmasse (købes hos en CV forhandler) - silikone må man ikke bruge på
en CV da det opløser isoleringen (har jeg hørt).

Hvis du kender en forhandler og tager CV med, kan du nok "låne" sprøjten og
så lige smaske noget i uden beregning. En hel patron koster vel en hund
eller mere !

/Jens

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 24-04-06 21:57

Hej Jens
Det burde ikke være nødvendigt med et besøg hos din CV forhandler.Men køb en
GOD silikonefuge med bevægelses mulighed hos en prof forretning (f.eks. en
god autogrossist / stor malerforretning) fortæl hvad du skal bruge den til -
så får du helt sikkert den rigtige "masse"
Frem med fugepistolen og så bare fyld rigeligt i !

God fornøjelse.

Kim