Gør det selv?
Fra : Birthe Jensen

Dato : 13-04-06 07:22

Er der nogen der har prøvet at udskifte pyntelisten over forruden selv.
Der er opstået fugtproblemer i vores CV, som synes at stamme fra utætheder
under denne liste.
Hvad skal der evt. bruges til at fastgøre den igen udover naturligvis
skruerne?
Findes der en "Gør det selv" side på nettet for campingfolket?
På forhånd tak for svaret.
Mvh
Den uerfarne udi campinglivet....
B.J.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-04-06 08:55

"Birthe Jensen" <bije@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har prøvet at udskifte pyntelisten over forruden selv.
> Der er opstået fugtproblemer i vores CV, som synes at stamme fra utætheder
> under denne liste.

Fugt på campingvogne er lige som rust på biler - det gemmer sig og det
gemmer sig godt. Jeg ville helt sikkert få en prof til at se på det.

Fugt giver dårlig indeklima - svampe m.m. - det er ikke sundt.

--
Per, Esbjerg