Første gang til Adriaterhavet
Fra : Dion Jepsen

Dato : 08-04-06 12:14

Vi skal afsted i uge 24-25 og har ingen erfaring med Camping ferie.
Hvor langt skal man ned i Italien for at være rimelig sikker på vejret.

Kan I anbefale børnevenlige pladser (6 år)

Mvh

Dion

Fra : kim jensen

Dato : 08-04-06 14:10

Vi var selv ved Adriahavet nærmere bestemt Marina di Venezia for 2 år siden,
da vi kørte fra DK var det ret dårligt vejr. Men da vi har paseret
brenner-passet skifter vejret.
Jeg har hørt fra flere at når man kører nord for brenner, er vejret meget
tæt på det vi kender hjemmefra. men så snart man kommer over alperne, ja så
er der sommer og sol.

Kan varmt anbefale marina di Venezia en lidt dyr plads, men til gengæld så
mangler der heller ikke noget på pladsen. Og der er utroligt rent alle
steder.

mvh Kim

Fra : Pia

Dato : 08-04-06 14:50

Hej
Ja jeg vil også sige at du lige skal på den anden siden af bjergene så
kommer det gode vejr. jeg har været ved adriaterhavet 13 gange og det har
passet så godt som alle gange.... bjergene "holder" på skyerne. Marina Di
Venezia har jeg også været på 2 gange og kan kun anbefale den. Der ligger i
øvrigt rigtig mange lige så gode camping pladser langs kysten.... dog lidt
mindre... de fleste 4 stjernet og meget børnevenlige.

Fra : Søren Skamris Peders~

Dato : 09-04-06 15:26

Vi har været på Lidoen 4 gange. Det bedste sted vi har prøvet er Union Lido.
Det er en meget stor plads men der er alt hvad hjertet kan begære.

Med venlig hilsen

Søren

Fra : LL

Dato : 11-04-06 09:15

hej.
Vi har også været ved Adriaterhavet flere gange og det var skønt, rent vand
og godt vejr. Vi var i den nordlige del og der var ingen problemer med
vejret.
God ferie...
Lene