Støddæmper Adria
Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 04-04-06 18:15

Hej

Jeg har en adria 432 px fra 2002. Det er en a model, så den har ikke
støddæmper. Kan det monteres på den, og er der nogen der evt. kan komme med
et par link

Mvh
Thorkild Nielsen

--
Ved direkte mail fjern: _fjern_ fra emailadresse
http://www.voip-user.dk

Fra : Jens

Dato : 05-04-06 01:06

"Thorkild Nielsen" <admin_fjern_@_fjern_voip-user.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en adria 432 px fra 2002. Det er en a model, så den har ikke
> støddæmper. Kan det monteres på den, og er der nogen der evt. kan komme

Det er en rigtig god investering til sådan en vogn, har selv haft en magen
til hvor jeg selv monterede støddæmpere det er såre simpelt kig på en anden
vogn med støddæmpere så giver det næsten sig selv hvorledes de skal
monteres.
Ud med propperne i akslen hvor beslagene skal i og så er der bare 2 bolte
der skal spændes også er den monteret.
De kan købes her for 275 kr stykket, men du skal også have stikbeslag med
http://www.sitecenter.dk/wellness/tilbehr/view.nhtml?profile=tilbehr&UID=10021
Men det er nu nok billigere at købe dem her
http://stores.ebay.de/Bremsen-Fachmann Til 26 Euro pr stk og beslag koster
2,80 euro stk der står godtnok at de kun sender til Tyskland men de fleste
sender også til DK hvis du sender en forespørgsel.
Iøvrigt nu du er igang kan jeg kraftigt anbefale en afbalancering af hjulene
på CV da de ikke er det, prøv lige at tænke over hvor meget bilen kan ryste
med dårligt
afbalancerede dæk, hvormeget tror du så ikke campingvognen ryster med nogen
der overhovedet ikke er afbalanceret.
MVH
Jens

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 05-04-06 16:15

Mange tak for svaret.

Jeg ved godt hvor stor betydning afballancering har. Det bad jeg om at få
lavet da den var ny, for jeg ved at det ikke er noget producenter og
forhandler går ret højt op i.

Det lyder rigtig godt at det er til at montere støddæmper, og jeg vil da
også få dem bestilt, så det er klar til forårssasonen

Mvh

Thorkild Nielsen