Brændstofsærklering t/autocamper
Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-04-06 12:43

Hej gruppe

Er der nogen som ved hvordan man skaffer en brændstofsærklering fra tyskland
til en autocamper ? Og hvad sådan en koster at få ?
Vh
Simon

Fra : ld@journalist.dk

Dato : 03-04-06 18:10

Svjh. er der ADAC der laver dem, det koster vist 800 til 1000 euro.

Lars

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-04-06 19:12

Tak for oplysningen, jeg vil prøve at arbejde med det i morgen. Jeg hørte at
Tüv i Hannover gør i det.
Tog kontakt med dem men mangler at få priser at vide.

Simon

Fra : MetroHenrik

Dato : 04-04-06 15:16

"Simon Nielsen" <sjn@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> Tüv i Hannover gør i det.
> Tog kontakt med dem men mangler at få priser at vide.

Undskyld, men hvad skal man have sådan en med for?

Henrik

Fra : Allan Hansen

Dato : 07-04-06 15:52

"MetroHenrik" <metrohenrik@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> at

> Undskyld, men hvad skal man have sådan en med for?
>
> Henrik

Grøn afgift.

Mvh AJH