Fejl v/ toilet
Fra : J S L

Dato : 02-04-06 16:14

Hey alle!

Jeg har fået et problem med mit Thetford C4 toilet. Det er med manuel skyl,
og når man drejer for at skylle ud kommer der ingen vand ud i kummen.

Når man drejer for at skylle ud, kan man høre den lille kugle der sidder
under drejeknappen til at åbne bundpladen med, bliver skubbet "blæst" opad.
Som om der kommer falsk luft ind. Hvad kan problemet være???!!....

Det skal lige siges at der løber ingen vand ud i selve vognen el. under
vognen og der er rigeligt med vand på systemet.. :C)

Jai-Lau
Volvo 245 GLI Stc. - Adria Unica B 562 UP Exclusive
TomTom 5 Nav

Fra : sæbelaursen

Dato : 08-04-06 19:06

Har du haft det HELT tømt her i vinter ??
Frostsprængning - evt. flækket ved pumpen.

Bare en tanke -
Carsten

Fra : J S L

Dato : 17-04-06 15:42

"sæbelaursen" <testcabola@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har du haft det HELT tømt her i vinter ??
> Frostsprængning - evt. flækket ved pumpen.
>
> Bare en tanke -
> Carsten

Hej C

Jow jow....... det har været HELT tømt i vinter. Vognen har derudover stået
indendøre. Og pumpen har virket ca 3-4 dage i år.

Har selv fundet fejlen... :C) Når man rykker hele den manuelle pumpe op,
sidder der en tynd hvid plastslange med en tynd gummipakning i begge ender.
Denne slange smider vandet rundt i cisternen, og den var "hoppet" af ved den
øverste studs. Deraf falsk luftindtag..

Gud hvor bliver man klog af at campere........ :C)))))