Udsender kun mail hver 5min...
Fra : Jeppe Christensen

Dato : 24-05-06 20:13

Jeg har en mail for som ser således ud:

   if(mail($_POST['email'], "Link til billede på PHOTOBOOTH.DK",
"Hejsa..\n" . $_POST['name'] . " har anbefaldet dig at se dette
billede fra PHOTOBOOTH.DK's billede galleri:\n\nLink:
http://www.photobooth.dk?show=picture&pid=" . $_GET['pid'] .
"\n\nMed venlig hilsen Snild (owner af PHOTOBOOTH.DK)", "From:
PHOTOBOOTH.DK <no-reply@photobooth.dk>")){
   header("Location: picture_popup.php?pid=$_GET[pid]&email=suc");
   exit;
   }

Min hjemmeside ligger på en b-one server. Mit problem er at
scriptet kun virker vær 5min, det vil sige at når der er sendt en
mail skal man vente 5min før man kan sende en ny.

Det eneste jeg kunne finde på b-one var:

Hvis du ønsker at sende e-mails fra din web-side via et script
kan dette naturligvis godt lade sig gøre. Her skal du bruge vores
interne smtp-serveradresse: mailout.b-one.net.

Men har ingen ide om hvordan jeg skal bruge den information i mit
script...

mvh. Jeppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 24-05-06 20:27

Jeppe Christensen skrev:
> [...]
> interne smtp-serveradresse: mailout.b-one.net.
>
> Men har ingen ide om hvordan jeg skal bruge den information i mit

Jeg husker meget godt en lenger diskusjon om _akkurat_ dette veldig
nylig. Har du tittet på andre postinger som er postet den siste tiden?

Av de siste 40 trådene, har du startet 5 av de, det vil si 12,5%. Hvis
det har seg slik at du benytter news som en personlig hjelp fremfor å
benytte hjelpemidler som dokumentasjon, Google eller egen tid til å
teste/undersøke litt, så ser jeg helt at du begynner å tenke deg mer om
før du i det heletatt vurderer å trykke på "Send" i news-leseren din.
(evt. klient hos html.dk)

--

Vennlig hilsen

Erlend Klakegg Bergheim

Fra : Jeppe Christensen

Dato : 24-05-06 20:44

> før du i det heletatt vurderer å trykke på "Send" i news-leseren din.
> (evt. klient hos html.dk)
>

> --
>
> Vennlig hilsen
>
> Erlend Klakegg Bergheim

Erlend Klakegg Bergheim: Der er ingen der tvinger dig til at læse mine
indlæg. Så du kan i princippet bare lade være, hvis du syntes jeg bruger
for meget af nyhedsgruppens plads.

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 24-05-06 20:50

Jeppe Christensen skrev:

> Erlend Klakegg Bergheim: Der er ingen der tvinger dig til at læse mine
> indlæg. Så du kan i princippet bare lade være, hvis du syntes jeg bruger
> for meget af nyhedsgruppens plads.

Poenget med news at det ikke skal brukes slik du bruker det, og når
dette påpekes, vennlig flere ganger fra min side, så bør man kunne
forvente at man retter seg.

Hvis det eneste man lurer på er leverandør-spesifikke spørsmål og
syntaks-feil i egen kode mener jeg bestemt at det ikke har noe som helt
på news å gjøre.

--

Vennlig hilsen

Erlend Klakegg Bergheim

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 25-05-06 21:31

"Jeppe Christensen" <mr.puity@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mail skal man vente 5min før man kan sende en ny.
>
> Det eneste jeg kunne finde på b-one var:

har haft fat i b-one's support, om nogenlunde samme emne.
det svar fik, gik var noget i stil med,
at det kun er muligt at sende en mail hvert 5. minut, med mindre at afsender
er oprettet som mailadresse i kontrolpanelet.

/Kasper