undlade højde og bredde på img
Fra : Tidemann

Dato : 11-05-06 17:20

Hej NG

Jeg er ved at blive tosset over dette. Jeg har lavet et galleri hvor der
kaldes et stort billede, og det skal være uden højde og bredde angivelse på.
Se her www.singingwolfs.dk/foto_jeanell.shtml

Hver gang jeg gemmer siden, eller bare åbner webstedet med FP extension,
bliver den sat på alligevel.
Jeg har under indstillinger, bedt om at siderne blive gemt med eksisterende
html koder, og det virker fint på de andre websider/steder jeg har lavet.

Både Dhejne.dk og Ragdollys-cat-link.dk kører på Surftown, hvor også
Singingwolf´s ligger. Jeg kan se i html visningen at der IKKE er angivet
højde, men alligevel er den i kildekoden og ødelægger billederne!!

Jeg har prøvet at uploade siden via ftp, og så virker det, lige til jeg åbner
FP for at redigere på en anden side.

Hvad kan jeg gøre ved det??

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-05-06 20:08

Lad være med at lave et design der kræver at der ikke er angivet
bredde og højde på dine billeder.