Musik på hjemmesiden
Fra : Søren Petersen

Dato : 09-05-06 15:41

Hej med Jer

Ville gerne have noget musik på siden.

har fået et tip fra en Hollænder.

Copy this code between your <body> tags
Its working

<SCRIPT language=JavaScript><!--
if(navigator.appName=="Netscape"){
document.write('<embed src="http://www.di.fm/wma/eurodance.asx"
autostart="true" loop="true" hidden="true"></embed>');}
else if(navigator.appName=="Microsoft Internet Explorer"){
document.write('<embed src="http://www.di.fm/wma/eurodance.asx"
autostart="true" loop="true" width=285 height=45></embed>');}
else{
document.write('<embed src="http://www.di.fm/wma/eurodance.asx"
autostart="true" loop="true"></embed>');}
//-->
</SCRIPT>
<NOSCRIPT><EMBED src=http://www.di.fm/wma/trance.asx
autostart="true"
loop="true" width="128" height="128"></NOSCRIPT>
<noembed><BGSOUND src=""
loop=true></noembed>

dette har jeg forsøgt at kopiere ind som han har skrevet - men
det virker ikke.

Siden det skal ind på er ikke en ramme side se evt.
www.quad-team.dk

Nogen der kan hjælpe?

med venlig hilsen
Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Pedersen

Dato : 18-05-06 22:46

Hej
Du kan nøjes med at gå i webkomponent og derefter til avancerede objekter og
der igen til plug-in, så kan du tilføje musik til din side.

Mvh. PP

Fra : Søren Petersen

Dato : 19-05-06 09:36

Peter Pedersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> Du kan nøjes med at gå i webkomponent og derefter til avancerede objekter og
> der igen til plug-in, så kan du tilføje musik til din side.

Prøvede dit forslag - det virker men.
Min side er lavet med fælleskanter, hvilket vil sige at forbindelsen "ryger" sig
en tur ved side skift? - nogen ideer, eller skal det hele laves om.
Har forsøgt at ligge webkomonentet ind i forskellige områder på siden uden held.

med venlig hilsen
søren