Ny hjemmeside.
Fra : F.S.

Dato : 10-04-06 13:19

Jeg skal oprette en ny hjemmeside. Jeg har en i forvejen. Kan begge
hjemmesider ligge på det samme websted i FrontPage ? Jeg har også to
computere, og jeg vil gerne uploade hver sin hjemmeside fra hver sin
computer. Kan webstedet i FrontPage ses på begge computere ?

M.v.h. F.S.

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 10-04-06 21:23

Hej F.S.
Ja det skuller der ikke være noget i vejen for, du kan i princippet oprette
og vedligeholde alle de websites du ønsker, selv har jeg 3 forskellige sites
som ligger på forskellige servere, men vedligeholdes via FP.
Mvh John