hvordan får man en tabel til at dække hell~
Fra : Peter Caspersen

Dato : 07-04-06 18:21

Hej jeg har et problem med at hvis jeg sætter en tabel til at dække 100 % i
brede så dækker den ikke hele siden og hvis jeg så i stedet for sætter den
til at dække 102 % så dækker den godt nok helt ud til højer side men dækker
ikke helt i venster side, er der nogle der kan hjælpe mig med at få den til
at dække hele siden.

Problemet er nemlig at jeg gerne vil have forskellige farver i forskelleg
rækker, men det vil jo ikke se godt ud da der hele tiden er et hul til
venster for tabelen.

Hviket program er nemt at bruge for at lave bilder minder så de beder ejner
sig til en hjemmeside.

håber i kan hjælpe mig, på forhånd mange tak.

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : Peter Caspersen

Dato : 07-04-06 18:54

ja jeg kan godt se at gruden til at jeg trode at når jeg satte tabel til 102
% at den så dække helt til højer, var bare at jeg ikke
havde set at nede i bunden af siden var der kommet en scrollebare, så hvis
jeg scrolle til højer så så dækker den stadig ikke
hele siden, hvis jeg skal have det til at virke skal jeg så bruge et andet
htmlprogram ?

Peter

Fra : enkvinde

Dato : 07-04-06 19:41

> [...]
> jeg scrolle til højer så så dækker den stadig ikke
> hele siden, hvis jeg skal have det til at virke skal jeg så bruge et andet

Hvis du går ind i "sideegenskaber" under "avancerede indtillinger" så kan du
der bestemme margen på siden.

Hilsen Eva

Fra : Peter Caspersen

Dato : 07-04-06 20:12

Jeg takker mange gange var ved at gå ud af mit gode skin kunne bare ikke
finde løsning på det

Og jeg kan se lidt længer nede at det program jeg skal bruge til bilder
hedder Irfanview har hentet det og det ser godt
ud.

Hilsen

Peter