opstart til indbakken ?
Fra : Brother Tuck

Dato : 14-05-06 15:26

hvordan får jeg min Outlook til at gå direkte i indbakken ved opstart af
programmet ?? -jeg bruger Outlook 2003 sp2

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-05-06 16:55

Den 14. maj 2006 kl. 16:26 skrev Brother Tuck i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> hvordan får jeg min Outlook til at gå direkte i indbakken ved opstart
> af programmet ?? -jeg bruger Outlook 2003 sp2

Funktioner, Indstillinger, fanen Andet, knappen Avancerede
Indstillinger, Start i denne mappe, klik på Gennemse og vælg Indbakke
Lars Klintholm

Fra : Brother Tuck

Dato : 14-05-06 17:39

tak for hjælpen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-05-06 22:13

Den 14. maj 2006 kl. 18:38 skrev Brother Tuck i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> tak for hjælpen

Velbekomme
Lars Klintholm