Tekst/HTML, problemer med visning
Fra : Morten Snedker

Dato : 11-05-06 09:27

Alle i vores virksomhed har samme installation:

XP Prof. med Office XP Prof, inklusive Outlook.

Outlook på alle maskiner benytter HTML.

Min kollega på den anden side af skrivebordet har et underligt, men
højst irriterende problem:

Når jeg sender ham en e-mail i HTML, så modtager han den i HTML, og
får den vist i HTML. Fino.

Når en en tredie kollega sender ham en e-mail i HTML, så modtager han
den i tekst, og får den vist i tekst. Not fino - specielt mht.
tabelvisning o.l.

Vi er 7 i virksomheden. Når de to sender til ham i HTML, bliver vist i
teskt, men i HTML fra de øvrige...?

Nogle idéer til, hvad der kan være galt?

mvh /Snedker

Fra : Michael Zedeler

Dato : 12-05-06 08:52

Morten Snedker wrote:

> Nogle idéer til, hvad der kan være galt?

Har du checket versionsnumrene på det software, I bruger?

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf