Antal adresser i en distributionsliste
Fra : Else Holm

Dato : 15-04-06 10:02

Jeg har adskillige lister, som bruges til udsendelse af dette og
hint!

I Outlook 2000 kunne jeg se, hvor mange adresser, der var i
listen, men det kan jeg ikke finde ud af i Outlook 2003, som jeg
nu bruger.

Kan nogen fortælle, om det kan ses, og i givet fald hvor?

--
Else

Fra : BC

Dato : 15-04-06 16:51

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kan jeg ikke finde ud af i Outlook 2003, som jeg nu bruger.
>
> Kan nogen fortælle, om det kan ses, og i givet fald hvor?

Du kommer nok til at tælle dem
Højreklik på listen / egenskaber.
Du kan også vælge at få vist alle navnene i modtager feltet
i stedet for listens navn

--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : Else Holm

Dato : 16-04-06 11:27

BC wrote:
> [...]
> Du kommer nok til at tælle dem
> Højreklik på listen / egenskaber.
> Du kan også vælge at få vist alle navnene i modtager feltet

Tak for svaret - det havde jeg jo nok en anelse om, siden jeg
ikke kunne finde løsningen!
- og jeg skal nok lade være med at udtrykke min undren over, at
MS fjerner en lille simpel funktion, som har været nyttig i en
ældre version!

--
Else

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 16-04-06 13:02

Else Holm skriblede:

> - og jeg skal nok lade være med at udtrykke min undren over, at
> MS fjerner en lille simpel funktion, som har været nyttig i en
> ældre version!

Og så kan man jo samtidig undrer sig over at der
er nogen der opgraderer div. programmer, bare
for at finde ud af de ofte ikke er bedre end det
de brugte før.

--
Lars Fragstrup