Mn outlook express virker ikke som det ska~
Fra : Kim

Dato : 13-04-06 12:57

Ja min outlook express er der gået ged i efter jeg har prøvet at installere
MS office , jeg tror det er programmet Outlook, der er skyld i problemet ,
som f.eks er at når jeg nogle gange vil sende en mail fra en hjemmeside er
Pcen ved at gå helt ned og jeg får en medelelse om at mit email program er
instaleret forkert, mon det er iorden igen hvis jeg sletter Outlook ?? jeg
har altid brugt Outlookexpres og er egenlig godt tilfreds med det , det er
dejlig at man også kan læse news.
Mvh. Kim

Fra : BC

Dato : 13-04-06 21:12

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sletter Outlook ?? jeg har altid brugt Outlookexpres og er egenlig godt
> tilfreds med det , det er dejlig at man også kan læse news.
Hej
Højreklik på Internet Explorer
Vælg programmer og vælg OE til både post og news.
Har du egentligt oprettet en postkonto i outlook.
Hvilken version af Office bruger du?
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : Kim

Dato : 14-04-06 09:42

> [...]
> Højreklik på Internet Explorer
> Vælg programmer og vælg OE til både post og news.
> Har du egentligt oprettet en postkonto i outlook.

Jeg har nu slettet hele MS office XP 2003
men jeg har stadig de samme fejl f.eks når jeg trykker på et link til en
e-mailadresse kører PCen helt ned
I programmer i Internet Explorer er der ingen program i E-mailadresse og jeg
kan heller ikke vælge/skrive nogen ind
Jeg havde ikke oprettet nogen postkonto i Outlook
Hvad kan jeg gøre kan jeg afinstallere Outlook Express og derefter
installere den igen ?
Jeg kører med Windows XP Mediacenter 2005 hvor programmet først er på
Engelsk og siden skal der installeres en Dansk sprogpakke , Kan jeg med den
køre en reperation af XP uden den blander Engelsk og Dansk sammen ??

Mvh. Kim

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 14-04-06 22:34

> [...]
> Engelsk og siden skal der installeres en Dansk sprogpakke , Kan jeg med
> den køre en reperation af XP uden den blander Engelsk og Dansk sammen ??

Jeg er helt blank i Windows XP Mediacenter
Kan du starte OE hvis du kan så prøv om
du kan oprette en mail konto
--
venlig hilsen / best regards