E-Mail
webnoob 5265
HENTE NYHEDSGRUPPER I OUTLOOK 2003
Fra : Ove Lauridsen

Dato : 09-04-06 08:04

Inden du kan hente Nyhedsgrupper fra Outlook 2003, skal du tilføje
kommandoen NYHEDER til Værktøjslinjen.

Sådan gør du:

Klik på knappen (pilen) - Indstillinger for værktøjslinje - (den sidste knap
på standard værktøjslinjen).

Peg på teksten: Tilføj eller fjern knapper - og klik derefter på TILPAS... -
så åbnes boksen med dette navn.

Klik på fanen KOMMANDOER.

Klik på Web i afsnittet KATEGORIER:.

Find NYHEDER i afsnittet KOMMANDOER:.

Klik på kommandoen NYHEDER - hold musetasten nede - træk så kommandoen op i
værktøjslinjen - placér den ovenpå på funktionen SØG og slip den der -
knappen NYHEDER bliver så indsat ved siden af søgefunktionen.
---

Et klik på denne knap henter så automatisk nyhedsgrupperne via OUTLOOK
EXPRESS.

Ove Lauridsen

Fra : Bc

Dato : 09-04-06 10:57

"Ove Lauridsen" <o.l-nospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> knappen NYHEDER bliver så indsat ved siden af søgefunktionen.
> Et klik på denne knap henter så automatisk nyhedsgrupperne via OUTLOOK
Tak for den.
Den har jeg bokset med i lang tid.
Den var lidt nemmere i outlook 2000

--
venlig hilsen
Bjarne

Fra : Bc

Dato : 09-04-06 11:09

> [...]
> kommandoen NYHEDER til Værktøjslinjen.
> Et klik på denne knap henter så automatisk nyhedsgrupperne via OUTLOOK

Nu har jeg prøvet det og det holder ikke
Det virker kun hvis du har outlook kørende
hvis du vil i news fra din browser sker der
ikke en dyt. Du kan heller ikke vælge
outlook som newsreader under programmer
i Internet Explorer. Der var outlook 2000 bedre.
--
venlig hilsen
Bjarne

Fra : Ove Lauridsen

Dato : 09-04-06 17:22

Hej Bjarne,

Du skriver:
> [...]
> ikke en dyt. Du kan heller ikke vælge
> outlook som newsreader under programmer
> i Internet Explorer. Der var outlook 2000 bedre.

Det har jeg opdaget - måske er der nogle her i gruppen, der kan hjælpe med
at løse dette problem?

Mvh. Ove

Fra : Henrik Lange

Dato : 10-04-06 08:23

On Sun, 9 Apr 2006 09:03:59 +0200, Ove Lauridsen wrote:

> [...]
> ---
>
> Et klik på denne knap henter så automatisk nyhedsgrupperne via OUTLOOK

Citere fra en tråd jeg lavede 7-4-06 (News i outlook 2003):

du har langt bedre alternativer, bl.a.:

http://www.40tude.com/dialog

som er gratis for private.

--

Mvh.

Henrik Lange
http://highonlife.dk

10-04-2006 09:21:54

Fra : Ove Lauridsen

Dato : 10-04-06 11:16

Hej Henrik,

Du skriver:

> Citere fra en tråd jeg lavede 7-4-06 (News i outlook 2003):
>
> du har langt bedre alternativer, bl.a.:
>
> http://www.40tude.com/dialog
>
> som er gratis for private.
---

Tak for hjælpen - jeg har hentet programmet.

Men, jeg klarer ikke så godt på "udenlandsk" - så mit alternativ er stadig
Autlook Express.

--
Mvh. Ove