bcc i Ooutlook
Fra : Hanne V. F.

Dato : 06-04-06 10:04

kan man ikke? ligesom i Express slå BCC til.
Så alle nye mails indeholder denne linie.

Tak for et svar.
MVH
Hanne VF

Fra : Max

Dato : 06-04-06 11:45

Hej Hanne

> kan man ikke? ligesom i Express slå BCC til.
> Så alle nye mails indeholder denne linie.

Jo, vælg "vis Bcc" i Rediger.

Mvh Max

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 06-04-06 13:09

> Hej Hanne

> Jo, vælg "vis Bcc" i Rediger.
>
> Mvh Max

det er nu i vis man slår Bcc til
mvh Bjarne

Fra : Max

Dato : 06-04-06 13:17

Hej Bjarne

> det er nu i vis man slår Bcc til

Det har du ganske ret i, jeg lavede en fejl, sorry :)

Mvh Max

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 06-04-06 13:25

> Hej Bjarne
> Det har du ganske ret i, jeg lavede en fejl, sorry :)
>
> Mvh Max

Hej Max
jeg snød lidt jeg kiggede i outlook inden
jeg svarede @LOL
mvh Bjarne

Fra : Hanne V. F.

Dato : 06-04-06 17:42

"Hanne V. F." <info-til@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> kan man ikke? ligesom i Express slå BCC til.
> Så alle nye mails indeholder denne linie.

I Express hedder det: Vis alle brevhoveder.

I Outlook erder ikke noget under: Rediger som som minder om en fuktion der
slår alle brevhoveder til.

Kan "nogen" komme med en ide?

Hanne

Fra : Else Holm

Dato : 06-04-06 18:04

Hanne V. F. wrote:
> [...]
>
> I Express hedder det: Vis alle brevhoveder.
>
> I Outlook erder ikke noget under: Rediger som som minder om en

Jo da! Luk en ny mail op > Vis > Bcc-felt (et stykke nede på
menuen) - så virker det!

--
Else

Fra : Hanne V. F.

Dato : 07-04-06 08:13

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo da! Luk en ny mail op > Vis > Bcc-felt (et stykke nede på menuen) - så
> virker det!

> Else
Ikke en snus står der..når jeg åbner en ny mail og ser hele menuen VIS
igennem.
min udgave er 2002 kan det befinde sig et andet sted?

Hanne

Fra : Max

Dato : 07-04-06 08:21

Hej Hanne

> min udgave er 2002 kan det befinde sig et andet sted?

Prøv at trykke på F1 og søg på BCC.

Mvh Max

Fra : Hanne V. F.

Dato : 07-04-06 11:43

> Hej Hanne

> Prøv at trykke på F1 og søg på BCC.
>
> Mvh Max

Tak, Max det har jeg gjort, så siger programmet: omformuler dit spørgsmål.

Hanne

Fra : Viggo

Dato : 07-04-06 12:19

> Tak, Max det har jeg gjort, så siger programmet: omformuler dit spørgsmål.
>
> Hanne

I 2003 åbner man en ny mail / Indstillinger / BCC - mener også det var sådan
i 2002.
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Max

Dato : 09-04-06 21:03

Hej Hanne

> Tak, Max det har jeg gjort, så siger programmet: omformuler dit
> spørgsmål.

Ok, bruger Outlook 2002 på denne maskine og den kan sagtens søge
på BCC. Men følgende måde skulle virke i 2002, det gør det ihvertfald her.

Du står i indbakke
Vælger ny
I menuen på ruden der dukker op
vælger du VIS og i dropdownmenuen vælger du VIS BCC.

Mvh Max

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 07-04-06 19:03

> [...]
> igennem.
> min udgave er 2002 kan det befinde sig et andet sted?

Det lyder lidt mystisk at det skulle være ændret i 2002
I outlook 2000 og 2003 var det på den måde.
outlook 2002 er vist office XP
Prøv lige igen skriv en ny mail
Når du så skal til at sætte en mail adresse ind
helt oppe i menulinien vælger du vis Bcc burde altså være der
er menuen foldet helt ud
mvh Bjarne

Fra : Hanne V. F.

Dato : 10-04-06 09:57

"Hanne V. F." <info-til@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> kan man ikke? ligesom i Express slå BCC til.
> Så alle nye mails indeholder denne linie.

Mange tak for alle de gode råd og søde svar.

Hvis "nogen" vil se hvor man finder det, så kan man tage et kig her !

http://www.fotografer-digitalt.dk/outlook/outlook-raad/slaa-bcc-til/index.htm

lige pludselig så, fandt jeg den hænge menu midt i e-mailen.
Hilsen Hanne VF

Fra : Max

Dato : 10-04-06 10:15

Hej Hanne

http://www.fotografer-digitalt.dk/outlook/outlook-raad/slaa-bcc-til/index.htm

> lige pludselig så, fandt jeg den hænge menu midt i e-mailen.

Vil det sige at du bruger WORD til at oprette dine mails i ?

Mvh Max

Fra : Hanne V. F.

Dato : 12-04-06 08:18

> Hej Hanne
>

> http://www.fotografer-digitalt.dk/outlook/outlook-raad/slaa-bcc-til/index.htm

> Vil det sige at du bruger WORD til at oprette dine mails i ?
>
> Mvh Max

Neeeeeej Max, men Outlook er da et Word baseret program.
Og det er Outlook skærmprintet er taget fra.

Mit foretrukne program er Outlook Express,
men jeg har jo været sådan en der har givet gode råd,
via internettet.
- og da jeg ikke ved alt så beder jeg om hjælp.
gode påske hilsner Hanen

Fra : Max

Dato : 12-04-06 09:22

Hej Hanne

> Neeeeeej Max, men Outlook er da et Word baseret program.

Nej, Outlook kan bruge Word som editor, slet din Word og du
vil se at din Outlook stadigvæk virker fint.

Mvh Max

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 12-04-06 09:57

Max skriblede:

> Nej, Outlook kan bruge Word som editor, slet din Word og du
> vil se at din Outlook stadigvæk virker fint.

Det var dog et højst mærkværdig svar, du kunne vel
nøjes med at foreslå Hanne om at gå til Outlooks
indstillinger og fravælge Word som email editor.

--
Lars Fragstrup

Fra : Max

Dato : 12-04-06 10:01

Hej Lars

> Det var dog et højst mærkværdig svar, du kunne vel
> nøjes med at foreslå Hanne om at gå til Outlooks
> indstillinger og fravælge Word som email editor.

Du kunne jo starte med at finde ud af hvad vi
diskutere før du kommer med forslag.

Mvh Max

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 12-04-06 10:24

Max skriblede:

> Du kunne jo starte med at finde ud af hvad vi
> diskutere før du kommer med forslag.

Og det tror du ikke jeg har eller what.

EOD

--
Lars Fragstrup

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 10-04-06 11:01

> [...]
>
> http://www.fotografer-digitalt.dk/outlook/outlook-raad/slaa-bcc-til/index.htm
>
> lige pludselig så, fandt jeg den hænge menu midt i e-mailen.
Du bruger Word det skulle du da ha' sagt.for længe siden
I outlook gør vi andre bare / menulinien Vis > Bcc-felt
mvh Bjarne

Fra : Hanne V. F.

Dato : 12-04-06 08:21

"Bjarne Christensen" <no_Spam@web.dk> skrev i en meddelelse
> "Hanne V. F." <info-til@surfpost.dk> skrev i en meddelelse Du bruger Word
> det skulle du da ha' sagt.for længe siden
> I outlook gør vi andre bare / menulinien Vis > Bcc-felt
> mvh Bjarne
Kære Bjarne!
Se mit svar til Max.

Hvordan mon Jeres Outlook se ud når i åbner den?
Min udgave er til Office 2002.

Jeg arbejder ikke med det program til hverdag, da jeg syntes om,
de anderledes kreative muligheder i Express.

- og alle indstillingerne er meget forskellige i de to programmer,
hvorfor????
Tja hvad ved man om Microsoft og Bill Gates måde at tænke på.

også gode Påske hilsner til dig.

Hanne

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 12-04-06 13:16

> [...]
> hvorfor????
> Tja hvad ved man om Microsoft og Bill Gates måde at tænke på.

Tak i lige måde
outlook ser meget godt ud også alene.
Outlook er en del af Office pakken og ikke af word.
Du kan sagtens være kreativ i outlook især hvis du vælger HTML format
desuden har den en god kontaktpersoner og kalenderfunktion.
mvh Bjarne