Tandkødsbetændelse og saltvand?
Fra : peter900000@hotmail.~

Dato : 21-05-06 12:54

Hej ng!
Hjælper det imod tandkødsbetændelse at skylle munden i saltvand ved
tandbørstning? Er det ganske almindeligt postevand, der koges sammen
med salt og så nedkøles eller noget specielt?
Mvh og på forhånd tak for svarene

Fra : michael

Dato : 21-05-06 14:15

Jeg tvivler på at det har den store effekt. Køb i stedet en flaske
klorhexidin beregnet for mundskyl. Kan både købes i Matas, Føtex og på
apoteket.

/michael

Fra : Staalgaard

Dato : 05-06-06 15:18

Hej

Du kunne prøve tandpastaen Forever Bright som indeholder propolis i
stedet for flour.

Den har hjulpet på mit begyndende tandkødsbetændelse. Jeg har brugt
den i to måneder men allerede efter tre uger blødte det ikke mere...
:)

Jeg blev så glad for det at jeg selv forhandler den nu, så hvis du
vil prøve den kan du bare skrive.

Mange hilsner

Pernille