Grynten... igen..
Fra : EnjoyNews

Dato : 14-05-06 23:33

Jeg har tidligere spurgt herinde omkring forkølelse..

Efter en lang forkølelse er det som om der stadig sidder en del inde "bag"
næsen.. ikke noget der gør ondt.. men til gengæld lægger jeg mærke til at
jeg "grynter" lidt når jeg snakker / synger osv.. faktisk mest når jeg
synger (?) og det er ikke godt når jeg bruger det arbejdsmæssigt. Det skal
så lige siges at det kun er mig der hører det.. til gengæld høres det
tydeligt på en indspilning
Så snart jeg lægger mærke til grynten kan jeg mærke slim i svælget .. når
det er væk er der ingenting, men 5 min efter har jeg samme problem..
Jeg har prøvet at skylle næsen med næsehorn som anbefalet herinde, men det
virker kun i kort tid desværre..

Hvad kan jeg ellers gøre ? Er der nogen der har prøvet noget lign. mit ?

mvh
Heidi

Fra : Workingmom

Dato : 15-05-06 06:45

EnjoyNews skrev:
> [...]
> virker kun i kort tid desværre..
>
> Hvad kan jeg ellers gøre ? Er der nogen der har prøvet noget lign. mit ?

Da skal du nok til en læge. Du kan gå til øre-næse-hals uden henvisning.

Hvis du bor i København er der et lægehus på strøget, hvor man næsten
altid kan komme til med kort varsel.

Tine

Fra : Ole Christiansen

Dato : 18-05-06 10:19

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du skriver ikke noget om, hvad du evt. har taget for det.
>Prøv med propolis, og selvfølgelig øre/næse/halslæge.

/Ole

Fra : EnjoyNews

Dato : 18-05-06 17:10

"Ole Christiansen" <ofcfjernes@fjernesmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> /Ole

Jeg har ikke taget noget imod det.. kun skyllet næsen..
Hvad er propolis (hvordan virker det) ?

Mvh
Heidi