For højt blodtryk
Fra : Claria

Dato : 20-04-06 06:35

Hejsa NG

Jeg har for højt blodtryk....og jeg for Atacand Zid for det.
Nu vil jeg gerne vide hvad jeg kan gøre for at få mit blod tryk ned udover
motion, da jeg meget gerne vil undgå at fylde min krop med flere kemikalier
end højst nødvendigt.

Findes der et naturligt produkt/produkter i form af fødevare eller andet som
virke blodtryknedsættende.

På forhold tak.
Claudia

Fra : Gamle

Dato : 20-04-06 15:01

"Claria" <paradis.dk@claria> skrev i en meddelelse
> [...]
> kemikalier end højst nødvendigt.
>
> Findes der et naturligt produkt/produkter i form af fødevare eller andet

Man skal ikke lege med helbreddet.
Men prøv at kigge her http://www.alternativinfo.dk/
Start med at kigge i symptomer under b.

Mvh.
Torben

Fra : kjeldsen

Dato : 20-04-06 15:37

> [...]
> kemikalier end højst nødvendigt.
>
> Findes der et naturligt produkt/produkter i form af fødevare eller andet

undgå for alt i verden lakrids.jeg gik med en måler i 24 timer og den
reagerede med højere verdier på lakrids som jeg spiste et par gange i
perioden.
jeg prøvede et par forskellige medikamenter men endte op med enalapril som
var det idelle for mig.1 tablet hver morgen og mit blodtryk er perfekt,selv
med en smule lakrids som jeg er næsten afhængig af.

Fra : Martin Andersen

Dato : 20-04-06 17:15

Claria wrote:

> [...]
> kemikalier end højst nødvendigt.
>
> Findes der et naturligt produkt/produkter i form af fødevare eller andet

Motion, middelhavskost, holde op med at ryge og moderat
indtagelse af alkohol skulle gerne give et lavere blodtryk.

Bananer indeholder store mængder kalium, der virker
blodtrykssænkende.

Martin.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 16-06-06 10:42

Fra : uKe

Dato : 18-09-06 20:01

Nogen der kender en tandpasta der er skånsom mod slimhinder og ikke bare
"god" for tænderne. Begge dele vil være fint.
Børster selv tænder 4 gange i døgnet grundet proteser og er temmelig
ramt
Hilsen kira

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 21:28

uKe skrev:

> Nogen der kender en tandpasta der er skånsom mod slimhinder og ikke
> bare "god" for tænderne.

"zendium"?
Hans