Ømme fødder
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 11-04-06 16:23

Over et par dage eller 5 en mine fødder blevet meget ømme - altså
fodballerne, så det er ubehageligt at gå, eller at støtte fødderne på gulvet
når jeg sidder.
Derudover har jeg ondt i leddene, dvs. håndled, knæ og ankler (og hold i
nakken, men det har jeg nu haft i mange måneder snart, så det hænger
muligvis ikke sammen med det)
Ikke stjerneondt, nærmest en slags irriterende ømhed, det føles som det
hæver, men det er altså ikke hævet overhovedet.
Kunne ikke få fat i en læge, hans sekretær mente det nok var en virus, da
der er meget af den slags (altså virus) for tiden.
Forslag til hvad jeg kan gøre for at få det til at gå væk?

--
Venlig hilsen Heidi
http://chocolade.dk/lillemiv.html

Fra : Workingmom

Dato : 11-04-06 17:50

Heidi, Miver og Mulles mor skrev:
> [...]
> der er meget af den slags (altså virus) for tiden.
> Forslag til hvad jeg kan gøre for at få det til at gå væk?

Sådan noget har en tendens til at tage 14 dage, hvis man ingenting gør,
og 2 uger, hvis man går til lægen.

Det kunne være begyndelsen til en influenzaagtig ting. Er du sikker på,
at du ikke har feber?

Tine

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 11-04-06 20:50

<klip> Sådan noget har en tendens til at tage 14 dage, hvis man ingenting
gør,
> og 2 uger, hvis man går til lægen.

*heheeee*

> Det kunne være begyndelsen til en influenzaagtig ting. Er du sikker på, at
> du ikke har feber?

Ja, helt sikker, jeg har det glimrende... bortset fra fødderne...det er
meget mærkeligt...

Fra : Faithless

Dato : 11-04-06 19:16

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote

> Over et par dage eller 5 en mine fødder blevet meget ømme - altså
> fodballerne, så det er ubehageligt at gå, eller at støtte fødderne på
> gulvet når jeg sidder.

Jeg havde faldet og slået ryggen på et tidspunkt, så jeg rendte rundt med
ondt i ryggen et par måneder.
Sidst i denne periode fik jeg uhyggeligt ondt i mine fødder, så jeg dårligt
kunne gå. Min læge fortalte mig, at jeg formentlig havde fået betændelse i
fodrods ledet, pga. at jeg havde gået forkert fordi jeg havde ondt i ryggen.
Jeg fik noget stærkt (800mg) smertestillende som indeholdte brufen og det
hjalp.

Måske det er det samme du har.

Mvh
Thomas

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 11-04-06 20:52

<klip>Min læge fortalte mig, at jeg formentlig havde fået betændelse i
> [...]
> ryggen.
> Jeg fik noget stærkt (800mg) smertestillende som indeholdte brufen og det

Men, jeg er ikke kommet til skade...jeg har godt nok snart i lang tid haft
nogle problemer med nakken, fået en masse massage mv. uden held, men det er
noget med hvordan jeg sover, der gør at jeg har problemet med dét.
Kan da være jeg skulle prøve noget smertestillende, men det smerter ikke -
det er bare lettere ubehageligt/irriterende...