UVB belysning til hudsygdom eller overføls~
Fra : Dal

Dato : 10-04-06 18:44

Er der nogen som har kendskab til det. Vi har en 6 årig datter som er
blevet det anbefalet af hudlægen,, efter vi har prøvet div. cremer uden
held,,, problemet er at hun klør heletiden og til tider får "nellefeber"
udslæt (hvis det hedder sådan). Der udover har vi prøvet forskellige
mediciner,, men er nu kommet til belysningen. så hvis der er nogen der har
prøvet eller kender lidt til det ville lidt indput være dejlig.

/Henrik

Fra : Padmé Amidala

Dato : 13-04-06 22:11

On Mon, 10 Apr 2006 19:44:15 +0200, Dal wrote:

> [...]
> mediciner,, men er nu kommet til belysningen. så hvis der er nogen der har
> prøvet eller kender lidt til det ville lidt indput være dejlig.

Det er meget individuelt om man reagerer positivt på belysningen. Jeg fik
det dagligt gennem 2-3- måneder, uden held for mit atopiske dermatitis. Men
det virker for nogen....
Pøj pøj
MVH
Padmé