Brystreduktion hos mænd - i forbindelse me~
Fra : peet_dk

Dato : 03-04-06 21:28

Hejsa, ikke at jeg har valgt at få det udført endnu e.l. Men bare et
spørgsmål..

Jeg er overvægtig, dog har jeg var været meget større end jeg er nu. Mave
huden er slap, men det kan jeg let skjule, problemet er mine bryster.. Ud
over at huden er meget slap så er de også store i forhold til eks. maven,
brysterne var også forholdsmæssige store dengang jeg var meget stor... Jeg
ved godt man siger at det tager noget tid før det fordeler sig.. Men har
stort set ikke tabt mig et år.. Og der har ikke ændret sig..

Spørgsmålet går ud på at hvis jeg får reduceret min bryster til normal
størrelse for en mand nu, og jeg så katastrofalt kommer til at tage på i
vægt senere, vil det så sprænges e.l.?

Maven/resten af kroppen er der jo ikke blevet lavet noget ved (endnu - vil
helt ned i vægt før jeg tager mig af det, i samarbejde med min læge).

Problemet er bare at de bryster også har en social negativ indflydelse :/ Da
det stort set (ud over lidt hænge hage og overarme) direkte springer i
øjnene når man ser mig..

Og det er fedt som er i bysterne da de ikke er hårde e.l. som er kendetegnet
når der er tale om den der sygdom hvor mænd har unaturlig stor
brystudvikling.

Fra : Katjastrofen

Dato : 04-04-06 06:56

"peet_dk" <peetNO@SPAMpeet.dk> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet går ud på at hvis jeg får reduceret min bryster til normal
> størrelse for en mand nu, og jeg så katastrofalt kommer til at tage på i
> vægt senere, vil det så sprænges e.l.?

Huden er en hel videnskab i sig selv.

www.slankesiden.dk - der kan du læse en historie om en person der hedder
Annbritt - En helt og aldeles "fantastisk" historie

Hun tabte sig 105 kilo - kom ned på sin normalvægt. - fik opereret skinnet
væk på mave og lår. - Gik ned med flaget pga den operation - og røg direkte
tilbage til de dårlige vaner og tog 85 kilo på igen, inden hun fik samlet op
på det.

Hendes historie melder umiddelbart ikke om problemer med at huden skulle
give sig så meget igen.

mvh

Katja

Fra : preben nielsen

Dato : 05-04-06 20:24

> [...]

> man siger at det tager noget tid før det fordeler sig.. Men har
> stort set ikke tabt mig et år.. Og der har ikke ændret sig..

Fordeler sig ? Det fordeler sig sgu ikke !

> Spørgsmålet går ud på at hvis jeg får reduceret min bryster til
> normal størrelse for en mand nu, og jeg så katastrofalt kommer
> til at tage på i vægt senere, vil det så sprænges e.l.?

Nej. Kroppen udvider efter behov - som du har set.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-04-06 21:03

preben nielsen wrote:

> Nej. Kroppen udvider efter behov - som du har set.

Jeps, og fænomenet strækmærker er desværre ikke kun forbeholdt for kvinder.

Mvh. Uffe Ravn