Fiskeri med krogline
Fra : michael hjorth hanse~

Dato : 14-06-01 22:12

Jeg har købt en krogline med 100 rustfri kroge, har fisketegnet iorden, har
en lille båd med påhængsmotor, så nu mangler jeg bare at bruge to til fem år
på at samle erfaringer om agn (-; eller jeg kan forsøge at spørge nogle med
erfaring. Og her er så mine spørgsmål :
- hvordan man agner
- hvad man agner med til hvilke fisk og evt. hvilken årstid
- hvor man lægger kroglinen, på hvilke dybder
- hvor længe den skal ligge
- hvornår på døgnet man sætter den

med venlig hilsen

Michael Hjorth Hansen

Fra : Torben F@rum

Dato : 15-06-01 12:22

michael hjorth hansen skrev i meddelelsen
<3b292a10$0$198$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]
>- hvordan man agner
>- hvad man agner med til hvilke fisk og evt. hvilken årstid
>- hvor man lægger kroglinen, på hvilke dybder

Hej, selv om det lugter lidt af jagt, tror jeg du får mere held ved at
spørge i en af de 3 lystfiskeri-grupper.

Torben Farum

Fra : H.P.Rosen

Dato : 22-06-01 16:01

Fra : Jakob Hansen

Dato : 23-06-01 01:56

On Fri, 22 Jun 2001 17:01:01 +0200, "H.P.Rosen" <skagen@olsen.mail.dk>
wrote:
[snip: En masse intet]

Det var ellers flot citeret,,,,, ville du også selv tilføje noget,
eller mente du blot at der va et behov for at få det hele gentaget??
[sarkasme i lind dosering]

Hilsen
Jakob Hansen